Už jsme doletěli a jsme v takový tý lítající věci, nemůžu si zapamatovat jak tomu říkají, ale čekám na Furyho v laboratoři doktora Bannra, Bennara, eh, Ben.. Ban.. Bannera! Jo, doktora Bannera. Asi to nebylo jeho, ale byl tady hlavně on a Stark, ale jeho nemám ráda, takže to je Bannerova laboratoř.
"Skákal pes přes oves,
přes minový pole,
šel za ním myslivec,
řekl mu: "Ty vóle,
já jsem vůl, ty jsi vůl, my jsme oba voli,
že tady skáčeme po minovým poli."," zpívala jsem si a hlavou dělala ze strany na stranu.Přišel za mnou agent a ten mi řekl: ,,Pojďte za mnou."
,,Vám vadí můj nádherný zpěv?" zeptala jsem se pokřivděně.
,,Máme vás odvést za panem Furym," objasnil mi.
,,Jak vám mám věřit? Třeba mě chcete z tohohle lítajícího bůh ví čeho shodit!" obvinila jsem ho.
,,Smím vás ujistit, že nic takového nemáme v plánu," řekl a já tedy poslechla.
Po tom co jsme to tady prošli řekla bych celý jsem skončila v kanceláři kde seděl chlap, který měl pásku přes oko.
,,Dobrý den slečno Sander," pozdravil mě.
,,Jé vy jste řekl mé přijmení dobře," zaradovala jsem se a zatleskala.
,,Neříkáte si, proč tu jste?" podivil se.
,,Že by proto, protože jsem nejlepší?" zeptala jsem se s nadějí.
,,Znal jsem vaší babičku," řekl jen.
,,Ou, fakt? Proto mě tady potřebujete?" zeptala jsem se a falšovaně si zívla.
,,Už vím co se jí stalo, upřímnou soustrast."
,,Když na to tolik nemyslim, ani to nebolí."
,,Ale věděl jsem i, že nebyla obyčejný člověk."
,,Chcete za to nobelovku?"
,,Jste jí podobná."
,,Nejste první co mi to říká."
,,A jak dopadl ten poslední?"
,,S otřesem mozku asi."
Trošku se zalekl, ale mluvil dál: ,,Jelikož vím o vašich schopnostech, chtěl bych, abyste se zapojila do programu Avengers."
,,Eh.. ne?" odpověděla jsem.
,,Takže vás vrátíme zpět k rodině," řekl s klidem a čekal na mou reakci.
,,Ne," prohlásila jsem, ,,počítejte se mnou."
Spokojeně se usmál.
,,Takže za prvé, co to je program Avengers a jak si mě prozkoušíte?" zeptala jsem se s pozvednutým obočím.
,,Co to je se dozvíte déle. Musíme si vás taky prozkoušet v S.H.I.E.L.D.u, ale mohli by jsme to udělat hned," napadlo ho.
,,A jak?" zajímala jsem se.
,,Žádnému agentu bych to nedal za úkol, ale, že jste to vy a jste jako babička, tak byste mohla zjistit co chce Loki, protože se nechal jen tak chytit, je mi jasné, že tady chce být," vyprávěl svůj plán Fury.
,,S Lokim jsem nějaký čas již strávila, takže se o to můžu pokusit," řekla jsem.
,,Tak běžte," řekl a vstal taky.
,,Ano kapitáne," zasalutovala jsem, vstala a odešla.
Fury šel kousek za mnou a potom někam neznámo kam. Já šla jiným směrem, vlastně jsem ani nevěděla kudy.
Další kapitola je zde, snažila jsem se jí sem dát co nejdřív, ale je krátká, ostatně jako všechny kapitoly této knihy, snad neva😂
❣️Kájulínek❣️
ČTEŠ
Nenávist nemá daleko od lásky||Loki ff
Fanfiction[DOKONČENO] |1. díl| Trošku drzá holka s normálním životem, do kterého se jí připlete nemilá věc- superschopnosti. Nežádala se o ně, nechtěla je a neuměla je ovládat, emoce je totiž ovládaly za ní. Poté, když šla po městě jí někdo nařídil ať poklekn...