19# Konec večírku a do hajan

3.1K 213 27
                                    

Asi pět minut jsme stáli s Lokim vedle sebe a popíjeli neznámou tekutinu.

,,Pojď si zatancovat," navrhla jsem najednou.

Možná to dělala ta tekutina, že jsem se pro to rozhodla, ale co já vím.

,,Nemá- k tanci- vyzvat muž?" zeptal se zadrhávaně.

Taky byl trochu opilý, akorát se zadrhával aby mluvil normálně.

Pokrčila jsem rameny a řekla: ,,Tak pojď."

Chytla jsem ho za ruku a táhla tam kde se tancuje, i když tam moc lidí netancovalo. Chytl mě jednou rukou za pas, druhou za ruku a my začali tančit. Z jeho kapsy jsem mu vyndala baterky, dokonce tam byl i ovladač, takže mi ho vzal z tý postele, par-ašutista, vzala jsem i ovladač a držela to v ruce. Loki určitě tancoval stokrát líp než Thor, zvedl ruku a já se otočila dokola.

,,Dneska ti to sluší," pochválil mě.

,,Děkuju, tobě taky," řekla jsem.

Jo, stoprocentně jsem aspoň trochu opilá a on taky, tohle by nikdy nikdo z nás sám od sebe neřekl. Tančili jsme přinejmenším hodinu a při tom nám i nosili pití, já odmítala, ale Loki si dal a po hodině tančení jsme šli do pokojů. Thor šel taky, ale jiným směrem. Někdy jsem si říkala, může se bůh opít? Po tomhle můžu říct, že ano, Thor šel dle mého do úplně cizího pokoje, protože jsem slyšela řev a Thorovo pardon.

Loki se motal a tak jsem ho podpírala, teď bych schopnosti asi moc nevyužila, jelikož by se mohlo něco stát. Oba dva jsme nešli rovně, hlavně proto, že Loki nebyl zrovna nejlehčí a točil se, ale taky proto, že jsem taky nebyla střízlivá. Ach, ještě, že nejsem opilá jako on, abych měla kocovinu a s ní ještě trénovat magii. Donesla jsem Lokiho do jeho pokoje a on sebou práskl do postele. Chtěla jsem odejít, ale Loki mě chytl za zápěstí a strhl k sobě.

,,Sorry Loki, na to nejsem dostatečně opilá," zašklebila jsem se a vstala.

,,Já se, ale budu bát," zanaříkal.

,,Tak se boj, protože příjde Odin a udělá bubu bu," řekla jsem a domotala se ke dveřím.

Otevřela jsem, vyšla a šla k sobě do pokoje. Do ovladače jsem dala baterky a hodila ho někam neznámo kam, jelikož jsem potom únavou padla do postele.. nebo na zem? To už nevim.

Já vim, krátká kapitola, nešla mi prodloužit, snad nevadí a určitě mi napište názor a zanechte hlas😀!
🎆Kájaa🎆

Nenávist nemá daleko od lásky||Loki ffKde žijí příběhy. Začni objevovat