4# Blonďák alias Thor

5.2K 294 53
                                    

,,Musíš furt čumět?" vyjela jsem na Lokiho asi po minutě co jsme letěli.

On neodpověděl, ale čuměl dál.

,,Přestaň furt čumět!" řekla jsem už nahlas.

Najednou začala bouřka a Loki vypadal trochu nesvůj.

,,Copak je? Bojíš se blesků?" zeptal se Kapitán Lokiho.

,,Nelíbí se mi co po nich následuje," řekl Loki a koukal nahoru.

Najdnou něco přistálo na střeše, udělalo to ránu. Já si leknutím stoupla a čekala co se bude dít. Všichni zpozorněli, Stark si vzal masku a otevřel letoun. Přistál tam nějaký týpek s dlouhými blonďatými vlasy a měl jasný cíl- Loki. Odstrčil Starka svym kladivem a chytl Lokiho. To by však nebyl muflon pokud by mě nestáhl s sebou a než jsem se stihla něčeho chytnout letěla jsem s nima. Nevím jak to tomu blonďákovi mohlo utéct, že tam je černý pasažér ve formě mě. Dopadly jsme a já se odkutálela stranou, ten tupoun si mě fakt nevšiml.

Loki taky nedopadl dobře a dal si pěkně do zad. Thor stál nad ním a zeptal se: ,,Kde je ten tesseract."

Co to je?

,,Taky jsi mi chyběl," odvětil Loki.

,,Na žertování nemám náladu!" zahřměl blonďák.

,,Měl by jsi mi poděkovat, kolik temné energie musel Všeotec shromáždit aby tě sem bez bifrostu přenesl? Sem, na tvou milovanou Zemi," pomalu vstával Loki.

Blonďák ho chytl a rychle vytáhl na nohy.

,,Myslel jsem, že jsi mrtvý," řekl Lokimu.

Konečně jsem se zvedla ze země a stoupla si. Omylem jsem si stoupla na kamínek a ten se skutálel a já málem za ním.

Blonďák se otočil avšak Loki začal mluvit: ,,Truchlil si?"

,,My všichni, náš otec-" odpověděl Thor.

,,Tvůj otec," opravil ho Loki.

,,Řekl ti o mém pravém původu, nebo ne?" zeptal se Loki.

,,Už mě to nebaví," zaúpěla jsem a zívla si, ,,hádáte se jako malí a oba jste bohužel i blbí."

,,Kdo jste?" všiml si mě Thor.

Já se držela jednou rukou za záda a šla za ním.

,,Elen Sander," pyšně jsem se zazubila, ,,jsem tu proti své vůli, tenhle mě stáhl s sebou."

Ukázala jsem na Lokiho.

,,A jak mám říkat vám?" zeptala jsem se.

,,Thor," řekl

,,Tchoř?" zeptala jsem se a Loki se uchechtl.

,,Thor," řekl víc nahlas a políbil mi hřbet ruky.

,,To mi ještě nikdo nikdy neudělal," zasmála jsem se.

Loki protočil oči.

,,Co se děje? Vadí ti něco? Nemůžu za to, že se chováš fakt jak Muflon," pokrčila jsem rameny.

,,Jak si-" chtěl říct Loki, ale Thora něco jménem Stark odneslo.

,,Takže tady skejsneme sami, to jsem teda hrozně šťastná," sarkasticky jsem se usmála.

,,Co si-" chtěl Loki zase něco říct.

,,Nene, nemluv, nechci slyšet tvůj hlas, ruší mé myšlenkové pochody," řekla jsem a sedla si na zem.

,,Je nějaká chvíle kdy nemluvíš?" zeptal se nevrle, taky se posadil a opřel se.

,,Hmm.. ne, jsem sice strašně upovídaná, ale mám na to právo, protože jsem lepší než ty, takže mám větší právo mluvit," pyšně jsem zvedla bradu.

,,Ty? Ty máš větší právo mluvit?!?" vyštěkl.

,,Jo a pšš," ukázala jsem před pusou ukazováček aby ztichl.

,,Nebudu poslouchat pozemšťanku!" vykřikl a zvedl se ze země.

,,A tebe by jsme měli poslouchat?" řekla jsem posměšně a taky vstala, ,,ty by jsi nám chtěl vládnout? Vždyť bys nedokázal vládnout ani mouše."

,,Co si to dovoluješ ty," řekl a chytl mě pod krkem.

,,Ty, co?" zašeptala jsem, protože jsem nedokázala mluvit nahlas, škrtil mě.

Zvedl se vítr, už jsem ho měla dost, Loki se zatvářil nechápavě a pustil mě.

,,Copak, bojíš se?" zeptala jsem se ho zadýchaně a on chtěl něco udělat.

Něco tam začal mluvit, ale já jen řekla: ,,Ztichni Muflone, nezajímáš mě."

Potom jsem však začala pozorovat tamty tři co tam spolu dole bojovali, Kapitán se dostavil taky na tu jejich párty. Thor bouchl kladivem do Kapitánova štítu a Thor odletěl, bůh ví jak daleko. Lokimu poklesla brada.

,,Není zas tak silnej jak vypadal," okomentovala jsem.

Letoun tady přistál a už k nám dorazili i ti tři. Nastoupili jsme a zase vyletěli.

Dobrá, dalši kapča je zde a já nevim co k tomu dodat, doufám, že se vám povídka líbí😂.
❤️Kájik❤️

Nenávist nemá daleko od lásky||Loki ffKde žijí příběhy. Začni objevovat