Došli jsme domů a ani jeden z nás nemluvil.
Starkovi a mlčí. Elen Stark, to zní strašně.
,,Jdu na trénink, potřebuju si vyčistit hlavu," řekla jsem mu a zalezla do pokoje.
Udělala jsem si culík z mých modrých vlasů a šla si vytáhnout oblečení. Vzala jsem si sportovní černou podprsenku a černý kraťasy.
Šla jsem do obýváku a zařvala: ,,NAT! TRÉNINK!"
,,Já jsem tady, ale jdu za Furym, k tomu trénink bojový nepotřebuješ, takže až zítra kondiční," řekla a v rychlosti zmizela.
A to bylo jako co?
Šla jsem k Lokimu do pokoje, ten si četl.
,,Jdeme na trénink," řekla jsem mu.
,,Já ho nepotřebuju," odpověděl.
,,Ale já se tě neptám," vrátila jsem mu a zvedla ho vzduchem.
,,Co to děláš?!" vyjekl.
,,Nic," řekla jsem nevinně a nesla ho vzduchem ke schodům.
Pustila jsem ho dolů aby spadl až k nejnižšímu patru a dole ho přibrzdila. Potom jsem ty schody seběhla rychlostí Thorova blesku, okej, pomaleji, ale pšt. Jakmile jsem se objevila před Lokim on se na mě jen podíval a pozvedl obočí.
,,Tudy," ukázala jsem a šla do tělocvičny.
,,Co se bude dít?" zeptal se.
,,Já si jdu zaběhat a ty taky," řekla jsem mu a šla k běžícímu pásu.
Stoupla jsem si na něj a zapnula rychlost. Začala jsem běhat, mezitím co Loki nevěděl co zmáčknout. Zastavila jsem to moje a zapnula to Lokimu. Ten jen překvapeně začal běhat.
****
Jsme po tréninku a já mám dojem, že jsem Lokiho tak trochu rozbila. Seděl na zemi, vedle mě a popadával dech, při tom jediný co dělal bylo, že běhal, dělal sedy lehy, kliky a dřepy.,,Kam jsi šla?" zeptal se zadýchaně.
,,Kdy?" nechápala jsem.
,,Dneska, beze mě," řekl.
,,Aby ses nezbláznil," protočila jsem oči, ,,do nemocnice."
,,Proč?" zajímal se.
,,Nic, jenom se zjistilo, že Stark je tak trochu můj otec," řekla jsem znuděně.
,,Cože!?" vyjekl.
,,K tomu jsem uvažovala, že tvůj a můj život je pomalu stejnej," pokračovala jsem.
,,Tak trochu asi ano," souhlasil.
,,To je pokrok, poprvý se mnou souhlasíš," pousmála jsem se.
,,Je to pravda to se Starkem?" zeptal se pro jistotu.
,,Ne, řekla jsem to jen tak," protočila jsem oči, ,,samozřejmě, že je. Nechci se o tom bavit."
,,Vždycky jsem si říkal, co Thor na Midgardu vidí," zapřemýšlel.
,,Že by to, že se musí odreagovat od necitlivců?" zeptala jsem se s nezájmem.
,,Já mám city," bránil se.
,,A jaké city máš ke mně?" zajímala jsem se a koukla mu do očí.
On mlčel.
,,Jasný, klasika, čirá nenávist? Nebo se mýlím? Ty nenávidíš všechny," vzdala jsem to.
On neodpověděl.
,,Tak já jdu," pokrčila jsem rameny taky a vstala.
Šla jsem pryč, ale on vstal taky, chytl mě za zápěstí a přitáhl k sobě.
,,Tohle ti musí stačit," zašeptal a políbil mě.
,,Jo, zrovna teď, když jsem zjistila, že jsem dcera Starka, jak úchvatné, dalo by se říct, že líbáš Starka v dámský a mladší verzi," řekla jsem mu po polibku.
,,Ty musíš všechno zkazit," zanadával.
,,Jako Tony," vysvětlila jsem a zasmála jsem se.
Políbila jsem ho znovu a on se pousmál.
Po tomto jsme šli, nebo spíš vyletěli nahoru a tam nás čekal Tony.,,Tak, co trénink?" zeptal se.
,,Jo, v poho," znervózněla jsem.
On si mě prohlédl od hlavy až k patě a potom kývl.
,,Dneska přijde Pepper," dodal, ,,jo a tady máš burger."
Hodil mi ho a já ho chytla.
,,Jo a muflon má taky," řekl a hodil po mně ted druhej.
Já ho podala Lokimu a šla do pokoje. On šel za mnou.
,,Kam to jdeš muflone?!" zeptal se ho nevrle Tony.
,,Nic mi neudělá, To- tati," zkusila jsem říct to slovo.
,,Říkej mi jménem," řekl.
,,Starku?" zeptala jsem se.
,,Ne," nesouhlasil.
,,Anthony?" zkusila jsem to znovu.
,,Nedělej ze sebe blbou," řekl.
,,Tak Tony no, nic mi neudělá," vzdala jsem se a zavřela dveře.
,,Jestli to zjistí jsme oba mrtví," řekla jsem Lokimu vážně.
,,To mi nevadí," řekl.
,,Ale, když umřu já, bude to-" nedořekla jsem, jelikož můj proslov přerušil Loki polibkem.
Jakmile skončil varovala jsem ho: ,,Jestli budu mít napuchlý rty, budeš muset vysvětlovat všem Avengerům proč."
,,Nemel," řekl a začal mi dělat cucflek na klíční kosti.
Já se začala smát: ,,To lechtá."
,,Tak a teď jsi jen moje," zašeptal mi do ucha.
,,Mě si značkovat nemůžeš," řekla jsem naoko uraženě.
Sedla jsem si na postel a založila si ruce na hrudi.
,,Ale můžu," řekl a povalil mě na postel.
,,Ty seš ichtyl," zasmála jsem se.
On mě začal lechtat a zasedl mě.
,,N-n-nee p-přestaň," smála jsem se.
,,Až poprosíš," nepovolil.
,,P-prosím!" smála jsem se dál.
,,Bez zadrhnutí," řekl a lechtal mě dál.
,,Prosím!" řekla jsem nahlas a on přestal.
Šla jsem se převléknout.
Vzala jsem si volný kraťasy, tílko a v koupelně se převlékla. Kéž bych se teď vzbudila a zjistila, že to všechno byl sen, nevím co se to se mnou děje, jakto, že mi najednou Loki nevadí? Je toho na mě moc, ty dopisy, ty rady, Loki, Tony, Avengers.,,ELEN! JE TADY PEPPER!" zařval na mě Tony z vedlejší místnosti.
,,A k tomu, Pepper," řekla jsem si pro sebe a šla do pokoje.
,,Padej z mýho pokoje, musim mluvit s Pepper a Tonym," řekla jsem Lokimu vážně.
,,Ještě před chvílí jsem ti nevadil," řekl Loki.
,,Ještě před hodinou, jsem myslela, že se nesnášíme, asi jsme moc hrr," řekla jsem mu a on uraženě odešel.
,,Achjo," povzdechla jsem si a šla za Tonym a Pepper.
Další kapitola je zde, včera nebyla, protože jsem měla v opravně telefon a už nemám prasklou půlku dipleje tak kde je klávesnice! Telefon se mi vrátil před chvílí, takže to tady máte, snad se líbilo, snad jsem to nedokonila a zase ahoooj!!
🤔Károlínaaaa🤔
ČTEŠ
Nenávist nemá daleko od lásky||Loki ff
Fanfiction[DOKONČENO] |1. díl| Trošku drzá holka s normálním životem, do kterého se jí připlete nemilá věc- superschopnosti. Nežádala se o ně, nechtěla je a neuměla je ovládat, emoce je totiž ovládaly za ní. Poté, když šla po městě jí někdo nařídil ať poklekn...