,,Dořešíme naši konverzaci," rozhodl Stark, ,,trochu jsi nám do ní skočila."
,,To se vsákne," mávla jsem nad tím rukou.
Stark nepochopil, tak to neřešil a zeptal se Furyho: ,,Proč teda?"
,,Kvůli němu," ukázal na Tchoře.
,,Mně?" podivil se Tchoř.
,,Loni měla země návštěvníka z jiné planety, chtěl zničit Thora, ale přitom zlikvidoval jedno město. Došlo nám nejenom, že nejsme sami, ale, že jsme taky zoufale bezbranní," vysvětlil Fury.
,,Asgard si s vámi přeje žít v míru," namítl Tchoř.
,,Jenže ve vesmíru nejste jen vy a jsou tu i jiné hrozby, svět se plní lidmi kteří jsou silnější než my, které nelze zkrotit," řekl Fury.
,,A tu kostku jste zkrotili?" podivil se pan Vlaječka.
,,To vaše hry s tesseractem sem Lokiho přitáhli-" nedokončil Thor.
,,Co to je ten tesseract?" zeptala jsem se.
,,Magická kostka, co může vše zničit," vysvětlil v ,,tatarštině" Stark abych rozuměla.
Začali se hádat, nevnímala jsem to, ale všimla jsem si, že s tou hůlkou se něco děje. Je to magická hůlka, nejspíš to je normální. Najednou promluvil Rogers na Starka, něco pro mě.
,,Jo, ty a to tvý brnění, ale co jsi bez něho?" zeptal se Rogers.
,,Génius, miliardář, playboy, filantrop," vyjmenoval Stark.
,,Stěr celkem," okomentovala jsem.
,,To je ve skutečný válce k ničemu, seš jen sobec, jediný za co bojuješ seš ty sám. Nedokážeš se obětovat, zalehnout ostnatej drát aby po tobě mohl druhej přelízt," chtěl ho poučit Rogers.
,,Já bych ten drát přestřihl," odpověděl mu na to Stark.
,,Vždy najdeš kličku, seš asi neškodnej, ale raději si přestaň hrát na hrdinu," upozornil ho Rogers.
,,Jako.. seš ty? Ty jsi jen laboratorní
experiment, za vše co teď seš vděčíš nějakému séru," chtěl ho naštvat Stark.Dál jsem to přestala vnímat, cítila jsem, že se něco bude dít. Banner měl v ruce hůlku a vypadalo to, že ostatní z něj mají celkem strach. Nač se strachovat z nějakýho doktůrka?
,,Máme to," řekl najednou Stark a všichni tam šli.
,,Lidi co mám na práci já? Přestává mě to bavit," protočila jsem oči.
,,Panebože," řekl Banner a po vteřině to tam vybouchlo.
Všechen kouř jsem dala rukama od sebe v letu a potom dopadla tvrdě na zem.
Zapomněla jsem vydat kapitolu!! To jsem prostě já no.. tak snad jste to přežili😂
💚Kájaa💚
ČTEŠ
Nenávist nemá daleko od lásky||Loki ff
Fanfic[DOKONČENO] |1. díl| Trošku drzá holka s normálním životem, do kterého se jí připlete nemilá věc- superschopnosti. Nežádala se o ně, nechtěla je a neuměla je ovládat, emoce je totiž ovládaly za ní. Poté, když šla po městě jí někdo nařídil ať poklekn...