*******
Jsem vzhůru a koukám na to jako na kino, ale hlavně jsme teď v New Yorku a já mám jít proti Avengerům. Proč nemůžu nic dělat? Nešlo to, snažila jsem se, ale připadala jsem si jako v kleci, odkud nešlo utýct, nemůžu to ani k ničemu přirovnat. Bojovala jsem s Bartonem na střeše, byl bez toulce a bez luku, ty jsem nejspíš shodila ze střechy dolů. Najednou se sem dostala i Natasha s toulcem a lukem. To je kouzelný luk a šípy, že se to nerozbilo? Ale okej, lepší pro mě. Ani Natasha nedokázala zastavit to, že jsem Bartona začala škrtit, jí jsem totiž držela od sebe dost daleko vzduchem.,,Přestaň to nejsi ty," řekl přidušeně Barton.
,,Vždyť mě ani neznáš," oplatila jsem.
,,Ale vim co se ti teď děje, taky jsem to zažil," řekl soucitně.
,,Jak jsi se z toho dostal?" zastavila jsem své bojování.
K tomu jsem hodně dopomohla já, dokonce jsem na chvíli mohla ovládat své tělo.
Najednou mě někdo zparalizoval a já padla k zemi. K tomu mě někdo praštil po hlavě a já viděla jen tmu.
Tomu se říká karma, za to, že lidi rozčiluješ, potom o tebe ,,mrdnou" nějakou náhodnou věc jen abys zmlkl.
*****
Tipnu, že uběhla minuta, já vstala a Clint s Nat se po mně vyděšeně ohlédli, tyto chvíle jsem se ovládat mohla, ale tomu byl konec a zase mě někdo nahradil. Clinta i Natashu jsem odhodila pryč z mrakodrapu.,,Nee," zařvala jsem a běžela ke kraji.
Těsně nad zemí jsem to zpomalila, to bylo jediné, co jsem mohla a potom mi začalo být mdlo a zase jsem se neovládala. Já už na to fakt kašlu, už mě ten Loki fakt rozčiluje a tak jsem to vzdala a nic nedělala. Po chvíli jsem, ale uslyšela jak něco letí vedle mě a najednou mě Stark něčím praštil a já uviděla tmu.
******
Vzbudila jsem se v něčí náruči, tipovala jsem to na sen a tak jsem promluvila: ,,Mě neseš do Narnie?",,Dokážeš chodit?" zeptal se mě.. Barton pokud jsem ho poznala, takže přežil, díky bohu.
,,Já dokážu všechno," řekla jsem sebevědomě.
On mě teda postavil na zem a já měla co dělat abych se nezkácela a neztrapnila.
,,Co se bude dít?" zeptala jsem se.
,,Použij své schopnosti a zabíjej protivníky," řekl mi Barton a podal mi ruku.
,,My se neznáme, Clint Barton."
,,Elena Sander a nevim jak, ale vaše jméno znám," usmála jsem se, ,,jo a s těma schopnostma bude problém, fungují jen, když mi jde o život, nebo, když jsem naštvaná."
,,Tak to ti zachvíli fungovat budou, protože jestli se nebudeš bránit o život ti půjde," řekl jednoduše, odběhl a při tom střílel z luku.
,,Schopnosti, fungovat!" zařvala jsem.
Nic. Nic, jako to myslíte vážně schopnosti? Mě nemáte rádi, tak jste se rozhodly prostě nefungovat? Tak jinak.. co mě naštve? Už vim!
,,Snad to bude fungovat," řekla jsem a svět okolo mě jako by se zastavil a já jen vzpomínala jak mě naštve jenom svou existencí, ale nakonec to, jak mě ovládl.
Bez mého svolení a vědomí, chápete?! Najednou nevim jak, ale vznášela jsem se ve vzduchu a koukala na všechny svrchu.
,,Strach z výšek!" zařvala jsem si pro sebe a zavřela oči.
Opatrně jsem je otevřela a stála zase na zemi, ale plná vzteku, takže se mimozemšťani připravte na naštvanou holku co vás zmasakruje. Ďábelsky jsem se usmála a šla sebevědomě za těma ,,mimíkama", mávla jsem rukou abych ho srazila, ale nešlo to. Zase? Takovej trapas mi děláte schopnosti, se s váma taky nebudu bavit, když vy takhle. Pokrčila jsem rameny a hledala něco, čím bych ho mohla bacit po hlavě. Dveře od auta? Proč ne? Bouchla jsem ho tím po hlavě, spíš po celym těle, že odletěl. Pokrčila jsem rameny. Teď by to chtělo ještě sluchátka do uší. Zeptám se Vlaječky!
,,Rogersi! Kde jsi?" řvala jsem a běžela.
Najednou jsem začala brzdit, protože jsem ho zahlídla. Začíná být vyčerpaný, jako skoro všichni tady.
,,Nemáš- sluchátka?" zeptala jsem se zadýchaně.
,,Cože?" zeptal se jen a mimíka odpinkl štítem.
,,Ach bože," protočila jsem oči.
Ten snad ani neví co to je.
,,Nemá někdo aspoň něco pořádnýho, s čím by se dalo mlátit? Dveře od auta nejsou zrovna nejvhodnější," zeptala jsem se.
Najednou však "bum" někdo mě bacil. Ahoj má milovaná tmo,
dneska se vidíme asi po třetí, náš vztah nabírá úplně jiné rozměry, ale budeme se muset rozejít, není to tebou, ale mnou, ale můžeme zůstat kámoši!Tak co říkáte na další kapitolu? Já myslim, že docela pohoda a upřímně jsem sama zvědavá, jak se to vyvine.
Jinak právě jsem na Nově viděla reklamu a od 13. července dávají 'Hrdiny', prostě najednou v reklamě: ,,Byl tu nápad, dát dohromady skupinu vyjímečných lidí a když je budeme potřebovat, můžou za nás vyhrát války, které bychom sami nevyhráli."
(Omlouvám se jestli jsem tam něco smotala.)
Prostě OMG, konečně dává něco pořádnýho v telce! Budete koukat taky?
😇Kájik😇
ČTEŠ
Nenávist nemá daleko od lásky||Loki ff
Fanfic[DOKONČENO] |1. díl| Trošku drzá holka s normálním životem, do kterého se jí připlete nemilá věc- superschopnosti. Nežádala se o ně, nechtěla je a neuměla je ovládat, emoce je totiž ovládaly za ní. Poté, když šla po městě jí někdo nařídil ať poklekn...