,,Co se dělo?" zeptal se Loki s knihou v ruce a já leknutím vyskočila.
,,Ty jsi horší jak Fury," řekla jsem.
,,Měla by sis zamykat, když jsi pryč," řekl a četl dál.
,,A ty jsi co? Moje máma?" zeptala jsem se.
,,Někdo se tak musí chovat, když jsi furt jak dítě," protočil očima, ,,a co jste řešili?"
,,Nic co by tě mělo zajímat," řekla jsem prostě a koukla do skříně.
Má štěstí, ovladač tam je.
,,Mělo by mě to zajímat, Fadral ti už jednou ublížil," řekl a přistoupil ke mně.
Zavřela jsem skříň a postavila se k němu čelem.
,,A co se stalo, že se zajímáš o Midgarďanku?" řekla jsem pochybovačně.
,,Midgard sice není nejlepší, ale pro mě lepší než je to tady a bez tebe se tam nedostanu," snažil se to obkecat.
Pokrčila jsem rameny a řekla: ,,Nalhávej si co chceš."
,,Co po tobě chtěl?" zeptal se znova.
,,Omluvit se," řekla jsem prostě.
,,Jen to?" řekl pochybovačně.
,,Jo," pokrčila jsem rameny, ,,jo a jdu na oběd."
,,Proč jsi sem teda šla?" zeptal se.
,,Protože jsem chtěla jít k tobě tě jít zkontrolovat, ale potkala jsem Fadrala, tak jsem šla sem," pokrčila jsem rameny.
,,Hm," zamručel.
,,Tak běž," přikázala jsem mu.
,,Proč?" zeptal se.
,,Protože si tady poprvé zamknu aby ses tady čirou náhodou zase neobjevil," řekla jsem.
,,Tak šup," popohnala jsem ho.,,Mně se nechce," řekl a lehl si do postele.
,,Tak na tobě můžu trénovat," pokrčila jsem rameny.
,,Trénovat co?" zeptal se.
Neodpověděla jsem mu a jen si představila Lokiho tělo obalené modrou tekutinou, potom jak se ta tekutina oddaluje od těla.
,,Co jako chceš udělat?" zeptal se pochybovačně.
,,Takže zase nic," řekla jsem odevzdaně.
Zvedla jsem ruku a v hlavě si už automaticky představila jak modrá tekutina zvedá Lokiho tělo a táhne ho pryč z mého pokoje. Jakmile Loki opustil, nechtěně, místnost uvolnila jsem ruku a on spadl na zem. Vyšla jsem z pokoje, zamkla ho a klíč si nechala u sebe.
,,Ještě jednou mi tohle uděláš a-" chtěl říct.
,,Kdybys odešel doprovolně, nemuselo se to stát," pokrčila jsem rameny a šla do jídelny.
Loki šel za mnou.
,,Ty mě normálně pronásleduješ," řekla jsem a zalezla do jídelny.
Nandala jsem si něco podobné salátu, ale temnější a k tomu maso a začala jíst. Loki se posadil vedle mě, koukla jsem kdo všechno je u stolu, Odin, Thor, Frigga a Volstagg. Jedla jsem a po každém soustu kontrolovala Lokiho, ani nevim proč. Když jsem dojedla odešla jsem z této místnosti a šla do místnosti trénovací.
Tam jsem se posadila na zem a zkoušela si utřídit jak ovládat schopnosti. Zvedat, přitahovat, odtahovat věci, lidi, modrá tekutina to musí udělat v mé hlavě podle toho jak hýbu rukou, ale jestli mi jde tohle, proč mi nejde to s kyslíkem? Toto se dělá jen hlavou, takže se musím stoprocentně soustředit.
Do místnosti vešel Loki a nad mým sezením jen pozvedl obočí.
,,Zavři a stůj," řekla jsem a stoupla si.
On tak udělal a čekal co budu dělat dál.
Modrá tekutina byla okolo jeho těla, pomalu se oddalovala až byla alespoň metr od něj.,,Co to-" chtěl říct, ale začal se dusit.
Chytl se za krk.
,,Ono to funguje," zajásala jsem.
Loki spadnul k zemi a já k němu přiběhla.
,,Nedělej si ze mě srandu," zasmála jsem se.
On neodpovídal.
,,Loki?" zděsila jsem se.
,,Loki?" řekla jsem znovu.
,,Prosím," začínala jsem být zoufalá, ,,co se dělá při první pomoci? Masáž srdce a umělý dýchání nebo tak nějak to říkali. Bože proč já to nikdy neposlouchala."
Mačkala jsem obouma rukama jeho hrudník a potom mu dala umělý dýchání, on mě však rukou přidržel a vyklubal se z toho polibek.
Já se odtrhla, vyskočila na nohy a řekla nahlas: ,,Ty seš fakt pitomej!"
,,To máš za ten ovladač," řekl a zvedl se ze země.
Vzala jsem si meč, on taky a my spolu začali trénovat. Využila jsem vzteku.
*****
Skončil trénink, vyhrál snad jenom jednou, já byla totiž ve formě. Odnesla jsem a položila meč. Lokiho jsem tam nechala a odešla na večeři. Ono se to nezdá, ale my trénovali tři hodiny a samozřejmě byly i přestávky, protože on by to nezvládl. Vešla jsem do jídelny a šla rovnou ke stolu. Je Odin podobnej Furymu nebo to dělá to, že mají pásku? No, tak oba to jsou morousi, vůdci, no, aspoň minimální podoba tam je. Proč mě to napadlo? Protože Odinotoš seděl a jedl. Se nedivim, že není úplně hubenej, když jenom jí a sedí na trůně. Je to těžký vládnout Asgardu?Nandala jsem si nějakou hmotu z které jsem měla strach už od prvního dne, ale až teď jsem to zkusila. Maximálně to vyplivnu. Ochutnala jsem to, bylo to sladký, ale přiměřeně, jako bych v tom cítila něco podobné čokoládě, vlastně mi to zdánlivě připomínalo čokoládový pudink. Mňamka to byla.
Dojedla jsem a šla ke dveřím, zrovna otevřel Loki a já rovnou šla s vysvětlením: ,,Krásnější mají přednost."
Odešla jsem do svého pokoje, zamkla a tam si lehla do postele. Tam jsem propadla do říše snů.
Další kapča, teď musim jít tak užívejte!
😻Kája😻
ČTEŠ
Nenávist nemá daleko od lásky||Loki ff
Fanfic[DOKONČENO] |1. díl| Trošku drzá holka s normálním životem, do kterého se jí připlete nemilá věc- superschopnosti. Nežádala se o ně, nechtěla je a neuměla je ovládat, emoce je totiž ovládaly za ní. Poté, když šla po městě jí někdo nařídil ať poklekn...