,,Miluju tě," řekl Loki a políbil mě. Cítila jsem pocit, jaký jsem nikdy necítila, byla jsem i potěšená, že si to přiznal a dokázal mi to říct.
**
Vyletěla jsem do sedu a zrychleně dýchala. Loki byl u dveří, ten snad vycítil co za noční můru se mi zdálo.
,,Baví tě mě pozorovat?" zeptala jsem se ho nevrle.
,,A víš, že docela jo?" zeptal se.
**
Otevřela jsem oči. Tak sen ve snu? Já si jedu jinej styl. Přeci jenom štěstí, že jsem večer zamkla, vylezla jsem z postele, já zase usnula s šatama? Chjo, koukla jsem do skříně a hledala šaty, které by nebyly dlouhé až na zem.Žádné tam nebyly a tak jsem si vzala dlouhé až na zem s barvou světle fialovou. Vyšla jsem z pokoje a šla rovnou do trénovací místnosti.
,,Buďte zdrávi," pozdravila jsem Friggu s Lokim.
,,Buď zdráva i ty, Elen," pozdravila mě Frigga.
Loki vypadal jako duchem mimo, tak jsem ho nechala.
,,Jak jsi od včerejšího trénování postoupila?" zeptala se místo toho Frigga.
,,Včera jsem dokázala sebrat Lokimu kyslík," řekla jsem s úsměvem.
,,Tak to zkus znova," řekla.
,,Na vás?" zeptala jsem se.
,,Ano," souhlasila.
Představila jsem si jak bylo Frizino tělo obalené modrou tekutinou, najednou se oddalovala od jejího těla a Frigga zalapala po dechu. Přestala jsem se soustředit, Frigga to rozdýchávala a potom se na mě spokojeně usmála.
,,Takže zbývají poslední dvě věci, dodávat kyslík a ty myšlenky," usmála se.
,,Jo," řekla jsem.
,,S přidáním kyslíku to je podobně jako s jeho odebráním, prostě si představíš tělo své, nebo kohokoliv jiného, obalené tou tekutinou," vysvětlila Frigga.
Loki furt koukal do země.
,,A jak to zkusíme?" zeptala jsem se.
,,Myslím, že to zvládneš i bez zkoušky, teď zkusíme ty myšlenky," řekla a ukázala na Lokiho.
,,A u toho si to mám představit jak?" zeptala jsem se.
,,U tohohle to nejde, musíš si akorát hlídat co mi říct chceš a co ne," skočil do toho Loki.
Koukla jsem na Lokiho, zavřela jsem oči a viděla jeho tvář.
Zkouška, zkouška, slyšíš mě? Snažila jsem se mu říct v hlavě.
Naprosto zřetelně, odpověděl mi.
Otevřela jsem oči a usmála jsem se na něj.
,,Teď zkus na něco pomyslet normálně," řekla Frigga.
,,Jasan," souhlasila jsem.
Modrá je planeta, kde můžeme žít
Modrá je voda, kterou musíme pít
Modrá je obloha, když vodejde mrak
Modrá je dobrá, už je to tak.
Řekla jsem si v hlavě první věc co mě napadla.,,Ty si furt jenom zpíváš," řekl Loki.
,,Do háje," zaklela jsem.
,,Znovu," nepodlehla Frigga.
,,Není to tak jednoduchý," řekla jsem.
Boože, jak je to tady otravný, já chci na zemi!
,,Já vim, že to tady není růžový, ale musíš se snažit tyhle myšlenky mi neříkat," řekl s klidem Loki.
Panebože, protočila jsem oči.
,,Proč za mým oslovením protáčíš oči?" zeptal se.
Starku, já chci domů, pomyslela jsem si.
,,Hlavně toho nevolej," zděsil se.
Ale Hulk by mi mohl pomoct dostat se odsud, zamyslela jsem se.
,,Nenene, toho už vůbec," řekl ještě víc zděšeně.
Hůsá, hůsá, nezabiješ Lokiho, ne, ne, říkala jsem si v hlavě.
,,Husa? Zabít? Mě?" zeptal se.
On je jako Thor, zasmála jsem se.
,,Nejsem, zas tak blbej nejsem," bránil se.
,,Oba dva víme, že jsi," sladce jsem se usmála.
,,Neblbněte a znova," řekla Frigga.
***
Po hodině snažení jsem řekla: ,,Tak a teď naposled, protože už mě nic nenapadá."Aniž bych si to uvědomovala jsem si vzpomněla na zážitek z oslavy, odhodila jsem tetu, máma řekla: ,,Co jsi to provedla?!"
Následně jsem utekla
.
Podívala jsem se na Lokiho, on se překvapeně podíval a zeptal se směrem k Frize: ,,Dokáže vysílat i obraz?",,Myslela jsem, že ne, ale po tomto zjištění víš odpověď sám," řekla Frigga, ,,do zítřka to trénuj, jak obraz tak myšlenky a myslím, že jakmile to všechno, co jsem tě učila, zvládneš, už budeš moci domů."
,,Dobrá," řekla jsem, ,,tak zase zdar."
S těmito slovy jsem odešla do pokoje a skočila do postele. Najednou se ozval můj žaludek, jako vážně musim na oběd? Tak si postel asi neužiju, no.
Vylezla jsem z postele, z pokoje, rychlochůzí jsem šla do jídelny. Otevřela jsem velké dveře a vešla do staré známé místnosti, jídelny. Jediné co jsem udělala bylo nandání masa a nějaké hmoty, po tomto jsem šla zpátky do pokoje.
Najedla jsem se a talíř nechala na nočním stolku, nandala jsem si noční košili, pod kolena, což bylo jediné oblečení ve kterém se dalo pohybovat. Šaty mířili zpět do skříně a já si lehla do postele.
Je tu další kapča, užívejte teplo, určitě zanechte hlas nebo názor, budu moc ráda.
S přáním krásného dne 💛Kája💛
ČTEŠ
Nenávist nemá daleko od lásky||Loki ff
Hayran Kurgu[DOKONČENO] |1. díl| Trošku drzá holka s normálním životem, do kterého se jí připlete nemilá věc- superschopnosti. Nežádala se o ně, nechtěla je a neuměla je ovládat, emoce je totiž ovládaly za ní. Poté, když šla po městě jí někdo nařídil ať poklekn...