2.

824 52 4
                                    


Gözlerimi açtığımda kendimi yıldızların yanında bulamamıştım.Aksine depo gibi bir yerdeydim ama ortam ev gibi düzenlenmişti.Ölmediğimi anladığımda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım.Göz yaşlarım,burnumdan ve kaşımdan akan kanlar birbirine karışmıştı.Ama ağlamam durmuyordu.

-Neden?Neden?Ölmeyi bile beceremeyecek kadar kötü müyüm neden!Gitmek istiyorum.Yıldızlara gitmek istiyorum!

Hem ağlıyordum hem de bağıra bağıra konuşuyordum.Resmen delirmiştim.Kendi halimde bağırıp çığırırken kapı açılmıştı.Yanıma bir anda yedi tane oğlan gelmişti.

oğlan1: Sakin ol.

oğlan2: Korkma biz sana kötü bir şey yapmayız.

-Korkmuyorum.Oradan bakınca korkuyor gibi mi gözüküyorum?Bana hiçbir şey olmaz.Benim bünyem alıştı artık!

Deli gibi bağırmaya devam ediyordum.

oğlan3: Bak sakin ol tamam bir şey demiyoruz sana.Gel otur şuraya.

-Hanginiz tuttu beni?Hanginiz bana engel oldu?Söyleyin!

oğlan7: Ben.

Ben diyen oğlanın karşısına geçip yine bağırmaya devam ettim.

-Neden?Neden yaptın?Ölecektim ben.Kurtulacaktım.Yıldızlarıma kavuşacaktım neden yaptın?Neden!

oğlan4: Bak ağlamayı ve bağırmayı kes artık.Otur şuraya.

-Hayır gidiyorum ben!

Depodan çıkacakken yine oğlanlardan biri konuştu

oğlan5: Nereye gideceksin?

-Yıldızlara gideceğim.

oğlan6: Şuan iyi değilsin gel biraz dinlen.Hiç mi laftan anlamazsın?

-Ben iyiyim.Hep iyiydim.

oğlan7: Bak burnun ve kaşın kanıyor.Yaralarını temizleyelim bari.

Beni tutan çocuk konuşmuştu.Yedi oğlanın ortasına geçip konuşmaya başladım.

-Benim kanayan yerlerim bir tek kaşım ve burnum değil.

Dedim ve üzerimdeki tişörtü çıkartıp onlara kandan,yaradan gözükmeyen sırtımı gösterdim.

oğlan1: Bunu sana kim yaptı?

-Size dedim önemli olan bunlar değil.Benim kalbim de kanıyor.İşte onu kimse temizleyemez.Yıldızlar dışında.


I'm Fine/Mark TuanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin