Nerissa ne kadardır koştuğunu, ne kadardır ağladığını bilmiyordu.En sonun da pes etmişti.Diğerlerinin Markı bulacaklarına inanıyordu.En azından inanmak istiyordu.Eve doğru yürürken sesler duymaya başladı.
?: Şerefsiz ne olursa olsun onu sana vermeyeceğim!
Bu Marktı! Sesi uzaktan da gelse onu tanımıştı.Yavaş adımlar ile sesin geldiği yere doğru yürüdü.Bir tek Mark yoktu hepsi vardı.Çocuklar Markı bulmuşlardı ama bir sıkıntı vardı.Yanlarındaki adamlar..Doğru ya bunlar babasının arkadaşlarıydı ve şurada duran da babasıydı.Ellerinde silah ve bıçak vardı.Sırf Nerissayı almak için neden bu kadar büyük bir kötülük yapıyorlardı anlayamıyordu.Marka ya da diğerlerine bir şey olursa bu Nerissa'nın suçu olacaktı.En azından o öyle düşünüyordu.
baba: Ah Mark bir kız için bu kadar çaba göstermek sence de fazla değil mi sevgili damadım?
mark: Ben senin hiçbir şeyin değilim şerefsiz köpek!
baba: Aaa hiç böyle denir mi kayın pedere aşk olsun!
Baba elindeki bıçakla yavaşça Marka yaklaşıyordu.Nerissa ne yapacağını bilemiyordu!
jackson: Şerefsiz sakın ona dokunma ondan uzak dur!
Diğerlerinin de eli kolu bağlıydı.Sadece biri bir şey yapabilirdi o kişi de Nerissaydı.
Aslında oldukları yer çok işlek bir cadde olmasa da arabalar geçiyordu.Neden kimse bir şey yapmıyordu.
mark: Cesaretin varsa öldür oruspu çocuğu!Buradan herhangi birimize ya da hepimize de bir şey olsa sen asla Nerissayı bulamayacaksın!
Baba olacak adam sinirli bir şekilde silahını çıkarınca Nerissa koşmaya başladı.
-Hayır durun Mark!Ben burad-
Nerissa sözünü tamamlayamadan kendini yerde bulmuştu.Araba ona çarpmıştı.Herkes sesin geldiği yöne bakınca şok olmuşlardı.Nerissayı öyle görünce babası ve arkadaşları koşarak uzaklaşmışlardı.Mark şok olmuş bir şekilde Nerissaya doğru yürüyordu.Hepsi yavaşça Nerissa'nın yanına geldi.
-Ma-Mark..
mark: Ef-efendim sevgilim.
Mark'ın sesi titriyordu.
-İyi misin sevgilim?
mark: Ben iyiyim sevgilim sen..sen nasılsın?Jackson,Jaebum,Jinyoung bir şey yapın ambulans çağırın!
Mark hıçkırarak ağlamaya başlamıştı.
-Ştthh aşkım sakin ol.Ambulans falan çağırmayın..Gerek yok.
mark: Olmaz çağırın ambulans çağırın olmaz!Nerissa sakın kapatma gözlerini tamam mı sevgilim sakın kapatma!
Diğerleri de ağlamaya başlamışlardı.Youngjae ambulansı aramıştı bile.
-Mark yetiş-yetişemicekler sevgilim.Şimd- şimdiden üşümeye başladım.
mark: Ben seni ısıtırım sen yeter ki beni bırakma.
Mark yere oturup Nerissaya sarıldı.Sevdiği kız gözlerinin önünde ölüyordu.
mark: Nerissa lütfen sevgilim beni bırakma.Sana yalvarırım beni sensiz bırakma.
-Özür dilerim sevgilim..daha fazla dayanamıyorum beni hiç unutma.Her şey için teşekkür ederim ve seninle bu şekilde veda ettiğim için özür dilerim..
mark: Su!Sus!Hayır bırakmayacaksın beni.Hayır bu şekilde gidemezsin sevgilim!
-Ağlama sevgilim.En azından yıldızlarıma sonunda kavuşuyorum.
mark: Lütfen...lütfen kapanmasın gözlerin.Yaşayacak daha bir sürü şeyimiz var.
-Seni seviyorum...Sevgilim.
O dakikadan sonra Nerissa bir daha konuşamadı.Arkasında yıkık dökük bir Mark bıraktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Fine/Mark Tuan
Teen FictionO kötü bir insan değildi sadece hayat onu kötü olmaya zorluyordu...