19.

232 27 0
                                    

-Artık anlatacak mısın Mark?

mark: Anlatacağım sevgilim ama ilk bana bir söz ver.

-Ne sözü Mark?Beni korkutuyorsun.

mark: Sonuç ne olursa olsun beni bırakmayacaksın tamam mı?

-Tamam zaten bunu nasıl düşünürsün seni ne olursa olsun bırakmam.Artık anlat lütfen.

mark: Tamam şimdi başlıyorum anlatmaya.

-Başla.

mark: Aslında bunların sebebi baban ve annen.En çok da baban.Baban sanırım fazla psikopat.Seni buldurmak için elinden geleni yapıyormuş.Okul bitmeden birkaç gün önce yolumu kendi gibi şerefsiz olan adamlar kesti üç kişi falanlardı. Yanımda Jackson olduğu için atlatmak çok zor olmadı.Bizim oğlanlarla araştırınca amaçlarının seni almak beni de öldürmek olduğunu anladık.Okulların bitmesi aslına bakarsan güzelim bir şans.O yüzden senin dışarı çıkmana ne olursa olsun izin vermedim.Biz de çok fazla çıkmıyoruz zaten.Fark etmişsindir belki markete giderken bile maske şapka suratımızı nasıl saklıyoruz.Yani her şey bu yüzden.

Nerissa duydukları karşısında şok olmuştu.Her şeyi beklerdi anne ve babasından ama bunu beklemezdi.Yine ağlamaya başlamıştı.Mark yanına gelip ona sarılmıştı.

mark: Güzelim sakin ol.Ben her şeyi düzelteceğim ve kimseye zarar gelmesine izin vermeyeceğim.

Nerissa hıçkırıkları arasında zorla konuşuyordu.

-Mark özür dilerim sevgilim.Bunların hepsi benim yüzümden oluyor.Çok üzgünüm beni affet.

mark: Şşthh duymayacağım böyle şeyler ağzından anladın mı?

-Ya sana bir şey olursa Mark? Ya da diğerlerine?

mark: İnan bana sevgilim böyle bir şey olmayacak.Şimdi bana tekrar söz ver.Ne olursa beni bırakmayacaksın ve unutma eğer bırakırsan bende senin arkandan ölürüm.

-Senin için her şeyi yapacağımı biliyorsun değil mi?

mark: Biliyorum güzelim dedi ve sevgilisinin kokusunu içine çeke onu öptü kokladı. Sanki son defa kokluyormuş gibi...

I'm Fine/Mark TuanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin