13

260 31 0
                                    


Depoda yine hep birlikte oturmuş film izliyorduk daha doğrusu ben Markı onlar filmi izliyorlardı.Gerçekten de ben aşık olmuştum.Onu seviyordum ama tabi ki söylememiştim.İzlemeye devam ederken deponun kapısına vurdular.Sanırım biri gelmişti.

-Beyler siz devam edin ben bakarım.

Ayağa kalkıp kapıyı açtığımda karşımda bir kadın gördüm.

kadın: Sen de kimsin?Mark burada yok mu?

-Şey Mark içerde isterseniz çağırabilirim.

kadın: Çekil önümden ben bakarım oğluma.

Oğluma mı? Bu kadın Mark'ın annesi miydi?Kadın beni iterek içeri girdi ben de arkasından takip ettim.

kadın:Oğlum!

Mark annesine görünce çok şaşırmıştı ama sevinmişe benzemiyordu.

mark: Anne senin burada ne işin?

kadın: Annesi oğluşunu almaya geldi.

mark: Ne demek almaya geldi anne siz işleriniz yüzünden eve bile gelmiyorsunuz.Her gece farklı bir yerdesiniz.

kadın: Bu aralar işimiz burada oğlum.Ne o yoksa anneciğini özlemedin mi?Hem baban da bekliyor seni.

Mark cidden gergin gözüküyordu.Ben de içten içe acaba gidecek mi diye düşünmeden duramıyordum.O ara göz göze gelmiştik ne yapacağımı bilemeyip ben de ona bakmaya devam ettim. En sonunda konuşabildi.

mark: Anne ben sizin yanınıza gün içinde gelirim ama burada kalacağım.

kadın:Ne saçmalıyorsun oğlum?

mark: Benim burada arkadaşım var anne.Onunla birlikte burada kalıyorum.

Sonra kadın diğerlerine bakarak konuştu.

kadın: Jaebum çocuğum söyleyin hanginiz ailesiyle kavga etti bizim evde kalabilirsiniz.

jaebum: Bizim bir sıkıntımız yok merak etmeyin Lee Sung hanım.

kadın: Ee Mark kimden bahsediyorsun o zaman?

-Benden bahsediyor hanımefendi!Ben de varım burada galiba beni göremiyorsunuz?




I'm Fine/Mark TuanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin