Sabah uyandığımda yine aynı yerdeydim ama baş ucumda ölmeme engel olan çocuk uyuyordu.Ses çıkarmamaya dikkat ederek ayağa kalktım.Tam depodan çıkacakken arkadan konuştu.
oğlan: Sana da günaydın.
-Ben gidiyorum.
oğlan: Nereye?
-Daha kaç defa söyleyeceğim?Yıldızlara gidiyorum.Hem sana ne?Sen kimsin?
mark: Benim ismim Mark.
Ne zaman geldiklerini anlamasam da diğer altı oğlan da kendilerini tanıttılar.
-İsimleriniz de pek bir güzelmiş izin verirseniz şimdi gidebilir miyim?
jaebum: Senin ismin ne?
-Nerissa. İsmim Nerissa. Ama denizleri sevmem ben yıldızları severim.Gökyüzünü severim ben.
Jinyoung: İsmin güzelmiş.
-Tamam.Şimdi gideb-
Diyecekken telefonum çaldı.Arayan annemdi.Telefonu açtım.
Telefon Konuşması*
a: Neredesin seni oruspu?
n. Sana ne ? Oruspu kızını mı merak ettin?
a: Kes sesini bana ters cevap veremezsin piç kurusu!Neredeysen çabuk eve gel.
n:Neden? Dövmek için adam mı arıyorsunuz? Ya da evdeki içkiler mi bitti?Ya da dur sana başka bir erkek babama da başka bir kadın mı bulmamı istiyorsun?
a: Bana bak çük kafalı baban ya da ben seni bulmadan hemen eve gel.Gelmezsen seni bulduğumuz yerde döve döve öldürürüz terbiyesiz!
Telefon Konuşması Bitti*
Ağlamamalıydım ama olmuyordu.Yine ağlamaya başlamıştım.İçimden "Ben iyiyim" diye söylensem de kendimi rahatlatamıyordum.
bambam: İyi mi-
-Sus!Sus!Konuşma!
mark: Yine bağırmaya başladın.Sakin ol.
-Sen hiç konuşma Mark!Hepsi senin yüzünden. Eğer dün beni tutmasaydın ben bu konuşmayı hiç yaşamayacaktım.Canım alev alev yanmayacaktı!
yugyeom: Nerissa ölmek bu kadar kolay değil.
-Ne? Sen şuan benim kolaya kaçtığımı mı düşünüyorsun?Ben tam 19 senedir ölü ölüp diriliyorum.Benim yaralarım hiçbir zaman geçmedi sürekli tazelendi.Ben tam 19 senedir yıldızlarıma kavuşmayı bekliyorum.Şimdi önümden çekilin!.
Dedim ve koşmaya başladım.Koştum,koştum,koştum ve koştum.Arkama bakmadan koştum.Yıldızlarıma doğru koştum.
-BENİ BEKLEYİN YILDIZLARIM! NERİSSA GELİYOR!
mark: BENİ DE BEKLEYİN YILDIZLAR! Nerissa ile Mark da geliyor!
Nerissa:
denizin ruhu, denizin kızı deniz tanrıcası demektir
Nerissa ' denizin kızı' anlamına gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Fine/Mark Tuan
Fiksi RemajaO kötü bir insan değildi sadece hayat onu kötü olmaya zorluyordu...