O gün Mark ile Nerissa alışverişe gitmişlerdi .Nerissa istediği her şeyi alabilmişti ve ilk defa mutluydu.İlk defa gerçekten iyi hissediyordu. Mark söz verdiği gibi Nerissa'ya yıldızlı yapıştırmalardan da almıştı. Onlar alışveriş yaparken diğerleri de Nerissa'nın okul kaydını halletmişlerdi.Tüm işleri bitince nihayet depoya gittiler.
youngjae: İyi ki geldin Nerissa.
-Bu yaptığınız iyiliği hiçbir zaman unutmayacağım.Teşekkür ederim.
jackson: Lafı bile olmaz.
jaebum: İstersen üzerini falan değiştir biz de yemek söyledik.Hazırlanınca gel de yemek yiyelim.
-Tamam.
Depoda ona ait olan yere gidip üstünü değiştirdi.Yaraları iğrenç gözüküyordu.Çok çirkindi.Bunları düşünmeyi bırakıp içeri oğlanların yanına gidip Mark'ın yanına oturdu.Yemeklerini yediler.
-İlk defa böyle hissediyorum.
Jinyoung: Nasıl?
-Gerçekten iyi hissediyorum.
bambam: İyi hissediyorsan ne mutlu bize.
Konuşup sohbet etmeye devam ederken birden Yugyeom:
-Nerissa burnun!
-Ne oldu kanıyor mu?
mark: Çabuk biriniz peçete pamuk falan bir şeyler getirsin!
-Sakin olun önemli bir şey değil.Bugün dayak yemediğim için olmuştur.Ben hallederim.
Dedim ve burnumu yıkayıp tekrar yanlarına gittim.
youngjae: Hep böyle mi olur?
-Genelde.
jackson: Şey yanlış anlamazsan yaralarını temizleyelim mi? Sanırım onlar da kanıyor.
-Sağ ol gerekmez.Ben alışığım.Artık hissetmiyorum bile. Hem durur şimdi kanaması.
jaebum: Kızın üzerine gitmeyin o bilir ne yapacağını.
-Teşekkürler Jb.
Yine gözlerim dolmuştu.Kan ve yaralar deyince tekrar dayak yiyormuş gibi hissediyordum.
bambam: Ağlama.
-Sizlere çok teşekkür ederim çocuklar.
yugyeom: Teşekkür etmeyi bırak artık. Ağlamayı da tabi.
Ben ağlamaya devam ederken biri bana sarılmıştı.Bu Mark'dı.
mark: Yaralarının hepsini temizleyeceğim güzelim.Bana güven...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Fine/Mark Tuan
Ficção AdolescenteO kötü bir insan değildi sadece hayat onu kötü olmaya zorluyordu...