1 Hafta Sonra*
Marklarla 1 haftadır birlikte kalıyordum ve gerçekten de iyi hissediyorum.Okula da gitmeye başlamıştım.Oradaki arkadaşlarımı çok seviyordum.Mark uyanmadan ve diğerleri gelmeden hemen hazırlanmaya başladım.
Üstümü giydikten sonra kahvaltı için bir şeyler hazırlarken Mark uyandı.
-Günaydın Mark.
mark: Hala rüyamı görüyorum yoksa cidden ilk defa Nerissa erkenden kalkıp hazırlanmış mı?
-Hey dalga geçmeyi bırak da kahvaltını et.Geç kalıcaz.
Biz kahvaltımızı yaparken diğerleri geldi ve nihayet okula gitmek için depodan çıktık.Yürümeye başladık.
jackson: Yüzünde güller açıyor bakıyorum da Nerissa hanım.
-Evet çünkü mutluyum.
jinyoung: Sevindim böyle olmana.
-Sizin sayenizde.
Yürümeye devam ederken bakkalın önünden geçerken susadığımı hissettim.
-Beyler siz ilerleyin ben şuradan su alayım.
mark: Ben de geleyim.
-Saçmalama Mark su alıp gelicem. Gidebilirsin.
mark: Tamam ama çabuk ol.
Onlar gidince bakkaldan su alıp okula yürümeye devam ettim. Yürürken korktuğum başıma gelmişti.Babam.Bana doğru koşuyordu.Gözümden istemsizce yaş dökülmüştü.Kolumdan tutup suratıma okkalı bir tokat yapıştırmıştı.
baba: Anan haklıymış oruspu olmuşsun! Nerelerdesin sen lan piç kurusu.Elin itlerini yanında sürtükleniyor musun?
Yolun ortasında öyle bir dövüyorduk ki ağlayamıyordum bile.
-Baba lüt-lütfen dur. Ben kötü bir şey yapmıyorum.Ah!
Çevredeki kimsede yardım etmiyor dizi izliyormuş gibi izliyorlardı.Dayağa daha fazla dayanamamış yere düşmüştüm ama babam durmuyordu.Suratıma vurmaya saçımı çekmeye devam ediyordu. Arkadan birinin bağırdığını duydum.Bu Mark'tı beni kurtarmaya geliyordu.
mark: Nerissa geliyorum dayan!
Babam Mark'ı görünce beni saçımdan sürüklemeye başladı. Böyle de olmayınca kucağına alıp koşarak arabaya götürdü. Arkadan Mark'ın bağırışlarını duyabiliyordum.
Hayat beni bir kez daha kötü olmaya zorlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Fine/Mark Tuan
Teen FictionO kötü bir insan değildi sadece hayat onu kötü olmaya zorluyordu...