5.

375 36 0
                                    

-Sen nereden çıktın benim karşıma ya?Rahat bırak beni!

mark: Nerissa bunu kendine yapma.Gel az konuşalım.

Yine uçurumun kenarındaydım ama Mark da yanımdaydı.Çocuk ölmeme izin vermiyordu resmen.

-İstemiyorum konuşmak hem neden tanımadığın bir kız için bunları yapıyorsun?

mark: Göz göre göre seni ölüme atamam.Oradan uzaklaş yanıma gel söz bak konuştuktan sonra ikna olmazsan ne istersen yaparsın.

-Peşimi bırakacaksın ama tamam mı?

mark: Tamam hadi yanıma gel.

Mark'ın elini tutarak yanına gidip oturdum.Konuşmak iyi olur diye kabul etmiştim.

mark: Kendine bunu yapmak zorunda değilsin.Ölümden başka şansın yok mu sence?

-Yok.Ölmekten başka şansım yok.Fiziksel yaralarım dışında kalp yaram şırıl şırıl kanıyor.Elinde sonunda öleceğim.

mark: Bizimle kal.

-Anlamadım?

mark: Bizimle birlikte kal.Depoda.Bende senin yanında kalırım korkmazsın.Hem seni orada kimsede bulamaz.

-Teşekkür ederim ama sizin de bir hayatınız var,okulunuz var.Bana göre hayatınızı şekillendiremezsiniz.

mark: Sen de gelirsin bizimle okula.Onu biz ayarlarız.Sana kıyafetler alırız,kitaplar alırız.Depoda sana özel yer ayarlarız.Hem gördün depoyu kötü değil ki aynı ev gibi.Orada kalabilirsin.

-Senin ailen yok mu?Onlar her gece depoda kalmana bir şey demez mi?

mark: Benim ailem evlerinde ayda 1 defa kalabiliyorlar.İş meselesi anlarsın ya.Hem beni boş ver.Kabul ediyor musun?

-Bu yardımı neden yapıyorsun?

mark: Kabul ediyor musun? 

-Yanımıza yıldız da alacaksak kabul ediyorum. 

"oğlan çok sevinmişti. Daha dün gece tanıdığı bu kıza neden bu kadar bağlandığını anlayamasa da çok sevinmişti."

I'm Fine/Mark TuanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin