23./Final

287 32 4
                                    


7  YIL SONRA*


bambam: Hey Nerissa buraya gel!

yugyeom : Hey sen ne hakla yeğenime sesini yükseltirsin?

bambam: Sen çok biliyorsan Nerissa'nın üzerini değiştir.Birazdan diğer evli mutlu çocuklar gelir.

yugyeom: Youngjae neden bir şey yapmıyor?

youngjae: Sen ne saçmalıyorsun bir saattir Mark ve  Esta'ya yardım ediyorum!

Üçü birbiriyle tartışırken zil çalmıştı.

nerissa: amçalar geldiy. Bapa anney amçalar geldiy!

Mark küçük kızını kucağına alıp kapıyı açmaya gitti.

jaebum: biz geldik!

jackson: ultra yakışıklı amcan da geldi.

jinyoung: Sen jackson'a bakma güzelim.

Nerissa sanki dediklerini anlamış gibi gülmeye başlamıştı.

mark: Hadi hoş geldiniz içeri gelin.Yenge hanımlar siz de hoş geldiniz.

amy(jb karısı): Hoş bulduk Mark.

Amy konuşmakta biraz zorlanıyordu çünkü yaramaz oğlu onun saçını çekiyordu.

helen(jackson karısı): Yuna Nerissayı çok özledi amcası!

mark: Nerissa da onu çok özledi oynarlar şimdi hoş geldin.

Helen kızı Yuna ile içeri giderken Nerissa Mark'ın kucağından inmiş Yuna'nın arkasından paytak paytak yürümeye başlamıştı.

mark: Ben alayım Lily'i kucağıma sen içeri geç Elsa.

elsa(jinyoung karısı): Ah teşekkür ederim Mark.Zaten Lily de seni çok özledi.

mark: Amca da onu özledi.

En sonunda herkes oturma odasında oturmuştu.Bebekler bile çoktan oyun oynamaya başlamıştı.

amy: Esta yardıma ihtiyacın var mı?

Esta elinde ki tabaklar ile içeri gelmiş masaya son şeyleri koymuştu.

esta: Teşekkür ederim canım her şey hazır.Şimdi masaya gelebilirsiniz.

Hepsi masaya oturmuş afiyetle yemeklerini yemişlerdi.Yemekler yendikten sonra sohbetler edilmiş geceye doğru herkes gitmişti.

Nerissa koltuklarda uyuklarken Mark karısına yardım etmişti.

nerissa: Bapa anney!

Nerissa çok fazla uykusu geldiği için ağlamaya başlamıştı.

esta: Benim meleğimin uykusu mu gelmiş?Annesi onu uyutsun mu kızım?

Esta Nerissayı kucağına almış sakinleştirmeye çalışırken Mark da onları izliyordu.

Şu son 7 sene de o kadar çok şey yaşamıştı ki her şey bir rüya gibi geliyordu. Nerissa'nın ölümünden 3 sene sonra Esta ile tanışmış 1 sene sonra da evlenmişlerdi.Yaklaşık 1 sene öncede kızları Nerissayı kucaklarına almışlardı.Tabi bir tek evlenen çoluk çocuk sahibi olan Mark değildi.Diğerleri de evlenmişti ve onlarında çok güzel çocukları vardı.Geriye üç kerata kalmıştı.Onlarda en sonunda yuva kuracaklardı.

Bugün Nerissa öleli tam 7 sene olmuştu.Mark tam 7 senedir Nerissasız yaşıyordu ama mutluydu.İyi ki Nerissa ona bu mektubu yazmıştı.Hem evlenmiş hem de çocuğu olmuştu hatta çocuğunun ismi bile Nerissaydı. Burukça gülümseyip pencereden yıldızlara baktı ve ona göz kırpan yıldızı buldu.

mark: " Bugün sensizliğimin 7. yılı sevgilim.Sana söz verdiğim gibi evlendim ve çocuğumun adını Nerissa koydum sevgilim .Seni asla unutmadım.Asla sevmeyi de  bırakmadım.Sürekli beni desteklediğin için teşekkür ederim. Ben iyiyim ama  şimdi Nerissayı uyutması için Estaya yardım etmeliyim.Sonra görüşürüz."

O  an çok değişik bir şey oldu Mark'ın konuştuğu yıldız üç kez söndü parladı.Mark o zaman kesinlikle emin oldu.Nerissa zaten Mark'ı hiç bırakmamıştı ki..


Esta: Yıldıza benzeyen*


Nerissa nasıl yıldızlara aşık ama isminin anlamı da denizin kızı anlamına geliyorsa


Esta da denize aşık ama isminin anlamı yıldıza benzeyen demektir.


I'm Fine/Mark TuanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin