Sizi Got7'ın en güzel şarkısıyla baş başa bırakayım..
3 AY SONRA*
Nerissasız tam 3 ay geçmişti.Mark çökmüştü.Depoda kalırken onun sesini duyamamak güzel yüzünü görememek kalbini parçalıyordu.Daha fazla dayanamayacak gibi hissetse Nerissa'nın ona yazdığı mektup aklına geliyordu.
flashback*
Nerissa öleli 3 gün olmuştu.Mark Nerissa'nın odasında ağlıyordu.Daha ona doyamamışken şimdi kıyafetlerini koklamak zorundaydı.Eşyalarına bakarken bir zarf buldu.Zarfın üzerinde
"Nerissa'dan Mark'a Mektup.."
Mark göz yaşlarını eliyle silip hemen zarfı açıp içindeki kağıdı aldı.
"Sevgili Mark
Büyük ihtimal bu mektubu okuyorsan bana bir şey olmuştur ve sen şuan çok kötü bir durumdasındır.Benim yüzümden üzülmene katlanamayacağım için sana bu mektubu yazmaya karar verdim.
Biliyorsun ki biz çok değişik bir şekilde karşılaştık çok değişik bir şekilde birbirimize aşık olduk ve yine çok değişik bir şekilde birbirimize aşkımızı ilan ettik .Ve bugün sevgili oluşumuzun 89. ve birlikte zaman geçirdiğimiz 114. günü.
Öncelikle sana her şey için çok teşekkür ederim sevgilim.Sen bana öyle yardımcı oldun sen bana öyle güzel baktın ki anlatamam.Seninle birlikte gerçek benliğimi buldum.Hiç kimseyi sevmediğim kadar seni sevdim.Hiç kimseye değer vermediğim kadar sana değer verdim.Ben seni çok sevdim Mark. Ve biliyorum ki sen de beni çok seviyorsun.
İlk başta söylediğim gibi bu mektubu okuyorsan bana bir şey olmuştur demektir.O yüzden sevgilim kendini sakın üzme.Çünkü senin hayatında kocaman bir gelecek var. Senin başka bir sevgilin olacak belki bunu ilerletip evleneceksiniz hatta çocuklarınız olacak.Bunların hayali bile güzel değil mi Mark?O yüzden benden sonra sakın bir saçmalık yapma ve hayatına devam et.
Senden son isteklerim ise kızın olursa lütfen ismini Nerissa koy ve beni sakın unutma. Çünkü ben çok sevdiğim yıldızlarıma kavuşmuş bile olsam seni hiç unutmayacağım ve seni hep izliyor olacağım. Ne zaman bana ihtiyacın olursa yıldızlara bakman yeterli olacaktır.Unutma sana gökyüzünde göz kırpan yıldız benden başkası değil.
Seni çok seven ve hep sevecek olan Nerissa..."
Mektubu okumayı bitirdiğinde Markın ağlaması şiddetlenmişti ama en azından ne zaman Nerissaya ihtiyaç duysa ne yapması gerektiğini öğrenmişti.
flashback end*
Mektup aklına gelince pencereye gitti ve ona göz kırpan yıldızı izlemeye yani -Nerissayı- izlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Fine/Mark Tuan
Teen FictionO kötü bir insan değildi sadece hayat onu kötü olmaya zorluyordu...