Dönüp dolanıp yine aynı yere gelmiştim.Evime. Çocukları değilmişcesine saatlerce dayak yemiş işleri bitince de odama kapatılmıştım.Yerden ayağa kalkamıyordum.Her yer kan olmuştu.Şu bir haftada Mark ve arkadaşları yaralarımı iyileştirmişlerdi.Gerçekten mutluydum ama şimdi kendime baktığımda durumum yine acınasıydı. Bu da benim hikayemdi işte.
Biraz daha yerde ölü gibi yattıktan sonra ayağa kalktım. Ayağa kalkınca suratımdan yere 5 damla yine kan aktı.Umursamadım.Odamdaki tuvalete gidip aynaya baktım.Keşke bakmasaydım.Yine iğrençtim. Suratımın her yeri kan ve yaraydı.Boynum,kollarım,bacaklarım,sırtım...Her tarafım kanlar içindeydi.Yavaşça üzerimdekileri çıkarıp kendimi soğuk suya soktum.Her tarafım sızlıyordu.umursamadım.Biraz daha bekledikten sonra çıktım ve üzerime başka kıyafetler giydim. Sonra kanayan kalbim daha fazla dayanamadı ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
*********************
Mark'tan
Nerissa'yı babası kaçırmıştı.Emindim kıza işkenceler etmişlerdi.Ne kadar çok arasak da nerede olduklarını bulamamıştık.Hepimiz çok sinirliydik ama ben..Ben sanırım daha çok kötüydüm. Sokakta Nerissa'nın nasıl dayak yediği gözlerimin öünden gitmiyordu.Çığırışları da kulaklarımdan gitmiyordu.Mark diye bağırışı kafamın içinde hep yankı yapıyordu.Ben onun yaralarını daha yeni temizlemiştim.Ona söz vermiştim her şey daha güzel olacaktı ama olmamıştı.Ona verdiğim sözü tutamamıştım.
Ağlıyordum.
Ağlıyordum çünkü ben o kıza çok değer veriyordum.
-Seni nerede olursan ol bulacağım Nerissa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Fine/Mark Tuan
Teen FictionO kötü bir insan değildi sadece hayat onu kötü olmaya zorluyordu...