Nine"Oğlum, kızım bir kendinize gelin ya! Alt tarafı torun istedim. Ne var bunda bu kadar şaşıp kalınacak?"dediğinde biz hala mal gibi bakıyorduk. Ne torunu ya? Delirdi herhalde nine? Daha hem 7 ay olmuş hem de biz...
Jk"Ee şey sultanım sence de daha erken değil mi?"diyip konuştuğunda bende hak verircesine ona baktım.
Nine"Tamam tamam şaka yaptım."dediğinde derin bir oh çektik. Ne demeye yüreğimize indirdiyse?
"O zaman neden sordun ninem?"
Nine"Tepkinizi merak ettim. Ve gördüm hala daha çocuk düşünmüyorsunuz. E haklısınız daha erken bunları sonrada düşünürsünüz. Hem zaten çocuk olsa bile siz bakamazsınız."
Jk"Neden öyle dedin sultan?"
Nine"E oğlum sen sanatçı, o doktor. Hepiniz çalışıyorsunuz. Ki gelinime bakıyorum ruh gibi olmuş. Göz altları şişmiş, yorgun ve bitap düşmüş nerdeyse. Bir de bu halde çocuk hiç bakamaz."diyip bana laf sokuşuna biraz sitem ettim. Ne yapayım çalışıyorum ben keyfimden değil herhalde. Sanki kendi torunu aynısı değil.
"Ninecim ben çalıştığım için doğal olarak yoruluyorum."
Nine"Yok gelinim sana bir şey demiyorum belli zaten çalıştığın. Neyse bakalım iyi oldu sizi gördüğüm. Şimdi rahatça eve dönebilirim."dediğinde sevindim çünkü uykuya ihtiyacım vardı.
...
"Jungkook acil bir şey olmadığı sürece bana seslenme, çünkü biraz daha uyanık kalırsam zombiye dönüşeceğim."
Jk"Tamam tamam yat da kendine gel. Karanlıkta görsem kaçacağım yani."dediğinde umursamayıp yukarı çıktım ve kendimi yatağa atıp gözlerimi uykuya teslim ettim.
...
Uyandığımda saat 2 olmuştu. Valla iyi yatmışım ha. Şimdi dinç bir şekilde uyanabilirim. Kalktığım gibi üstümü değiştirdim ve aşağıya indim. Ee bu çocuk nerde? Gitti mi yine ya. İnsan bir haber verir. Gerçi ben demiştim beni uyandırma diye. İyi bari bende biraz film izlerim.
Jungkook:
Evde oturmaktan sıkıldım artık. Abilerim ne güzel hayatlarını yaşıyor bense bir kızla evde kalmak zorundayım. Eskisi gibi gezemiyorum rahatça. Cidden sinirlerim bozuldu. Daha fazla evde kalamayacağım. Abilerimin yanına gidip dertleşmem lazım.
Tae"Alo"
"Abi nerdesiniz?"
Tae"Valla ben ve Jimin alışveriş merkezine diğerleri abiler tayfası olarak başka yerlere gittiler."
"Tamam bana konum at yanınıza geleceğim."
Tae"Bir şey mi oldu Kook?"
"Abi yanınıza gelmem için bir şey mi olması gerekiyor?"
Tae"Hayır onun için demedim sesin sinirli geliyor da ondan."
"Gelince anlatırım."
Tae"Tamam bekliyoruz."
...
Hemen oturdukları kafeyi görünce yanlarına gittim.
Tae"Anlat bakalım bu suratın halini?"
"Ben sıkılıyorum artık bu evlilik işinden abi."
Jimin"Neden bir sorun mu var yoksa?"
"Abi daha ne olsun. Zaten istemeyerek evlendim. Hayır istediğim gibi hareket de edemiyorum."
Tae" Nasıl yani?"
"Ya sizce ben eski Jungkook muyum? Ya da siz? Siz eskisi gibi misiniz bana karşı? Sevgi konusunda demiyorum bakmayın öyle. Siz artık beni gittiğiniz yerlere çağırmıyorsunuz. Ya da aramıyorsunuz ben aramadığım sürece. Sadece dans, şarkı, prova ve mv çekimlerinde görüyorum ne gördüysem. Ben kendi hayatımı yaşayamıyorum. Ela da kendi hayatını yaşayamıyordur. Ya ben niye evlendim ki? Ah salak kafam ah."
Tae"Bak o kafanı kırdırtma bana. Biz seni, evet belki haklısın rahatsız etmek istemedik ama seni kendimizden asla ayırmadık biliyorsun. Mal mal konuşma istediğin zaman gel yanımıza. Kim seni buna engelleyebilir? Hem bizde biliyorsun işlerimiz oluyor çok arayamıyoruz seni. Ama bu seni unuttuğumuz manasına gelmiyor. Evlilik konusu için bir şey diyemem oğlum. Ne denir buna? Biz sonuçta karışamayız."
"Abi ben böyle devam edemeyeceğim. Ayrılacağım Ela'dan. O da eminim bu karara bir şey demeyecektir. Yoksa daha fazla tahammül edemeyeceğim ben."
Jimin"Oğlum bir anda nasıl olacak? Ailelerinize ne diyeceksiniz? Bir akıllı düşün önce."
"Kafamız uyuşmadı beraber yapamıyorduk ve ayrıldık diyeceğim. Kimsenin bunu sorgulamaya hakkı yok zaten. Sultanıma da artık izah ederler durumu."
Tae"Sen bilirsin kardeşim. Ne olursa olsun senin her zaman yanındayız."diyip omzuma elini koyup destek verircesine sıktı.
"Biliyorum o yüzden içim rahat."diyordum ama bakalım Ela'ya bunu nasıl söyleyeceğim.
Jimin"E peki ne zaman Ela ile konuşacaksın bu durumu?"
"Bugün konuşurum."
Jimin"Tamam kalk git ve düzgünce hallet işini."dediğinde bende kalktım. Bunu evde konuşmamız biraz abes olur. Onu arayıp evin yakınında ki parka çağırayım. Orda konuşmak daha mantıklı. Evet size demiştim ona karşı bazı duygularım var diye. Ama olmuyor ki, ben zorla evlenmiş bir olmak istemiyorum. Bunlar bana göre değil.
Ela:
Acaba benle konuşacağı şey neydi? Gerçekten merak ediyorum. O yüzden hemen parkın oraya gittim. Onu kamelya da otururken gördüm ve yanına gidip karşısına geçip oturdum.
"Ne oldu Jungkook? Bana anlatacağın şey nedir?"dediğimde gözlerine baktım bir şey anlamak için. Ama hiç bir şey ifade etmiyordu gözleri.
Jk"Ela ben bir karar aldım. Ve eminim ki sende benim verdiğim karara sevineceksin. Aslında bunu daha önceden de yapabilirdim ama bugüne kısmetmiş."dediğinde hala daha ne diyeceğini kestiremiyordum.
"Artık söyleyecek misin Kook?" Biraz tedirgin ve utanarak söze başladı.
Jk"Ben ayrılmak istiyorum Ela."dediğinde sanki kalbime ok saplamıştı o cümle. Canım yanmıştı, beklemiyordum bunu. Sonunun böyle olacağını tahmin etmiyordum. Ayrılmaz sanıyordum, ihtimal evet vardı ama yapmaz demiştim ya da yapmayız. Hala daha kelimeleri hazmetme aşamasındayken benden bir cevap bekliyordu.
Jk"Sen ne diyorsun?"
"Neden şimdi, ve ne oldu da ayrılmak istedin?"
Jk"Yapamıyorum Ela, kendimi kısıtlanmış hissediyorum. Ben bu değilim, evli bir adam olamam. Zaten beceremiyorum da. Ve sende istemeyerek benimle evlendin. İki insan birbirini sevmezse bu evlilik yaşamaz ölür. Ki biz birbirimiz sevmiyoruz ki. Haksız mıyım?"dediğinde gözlerimin yanmasını engellemeye çalışıyordum. Ağlarsam anlardı, anlarsa... Sevmiyoruz birbirimiz dedi ama ben seviyordum onu.
"Haklısın Jungkook, ikimiz içinde iyi bir karar olmuş. Zaten birbirini sevmeyenlerden hiç evli olunur mu?"dedim
Jk"Senin de bana hak vereceğini biliyordum." Kendimi gülmeye zorlayarak baktım ona.
"Doğru söyledin. İki insan birbirini sevmezse bu evlilik ölür."dediğimde onayladı.
Jk"Ama biz arkadaş olarak kalmaya devam edelim. Bu arkadaşlığımızı engellemez öyle değil mi?" Sen arkadaş olarak kal ama ben öyle devam edemem Jungkook. Sadece sen öyle bilirsin.
"Evet aramızda bir sorun olmayacak Jungkook. Ama eskisi gibi her zaman yanında olmayacağım."
Jk"Sorun olmayacak benim için. Yine görüşürüz."
"Hıhı."dedim ama içimde bir orman yanıyordu cayır cayır.
Jk"O zaman şimdilik görüşürüz."
"Görüşürüz."
Bakalım haytamızda neler olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Jungkook
FanfictionAşkın en saf halini, en duygusal sahnelerine şahit olacaksınız. Kendinizi hikayenin baş karakteri olarak göreceksiniz. Çünkü bu aşkın gücünü gösteren bir hikaye. Siz de aşka ve onun gücüne inanmak istiyorsanız buyrun okumaya sizi de bekleriz.