-19-

188 13 19
                                    

2 hafta sonra:

Bugün evde tek başınaydı Ela. Çünkü Jungkook ve abileri çekim için prova yapmaya gitmişlerdi. Aslında Ela da gitmeyi çok istiyordu ama bebeği buna imkan vermiyordu. Jungkook'a belli etmemeye çalıştı ama bir kaç gündür ağrıları çoğalmaya başlamıştı. Bu aylarda bu kadar ağrının olması onu endişelendiryordu. Daha geçen haftalarda ağrısı geçti diye sevinirken yine başlamıştı. Doktora gitse Jungkook da gelecekti ama işini sürekli zaten onun için bölüyordu. Bu sefer istemediği için söylememişti. Bugün kontrole gidecekti tek başına. Belki Jungkook kızacaktı ama bunu yapmalıydı.

...

Hastaneye geldiğinde kontrolünü yaptırdı ve doktorun yanına geçti sonuçları öğrenmek için.

Doktor"Öncelikle Ela hanım sakin olmanızı istiyorum."dediğinde Ela çoktan tedirgin olmuştu bile.

Ela"Bi..bir sorun mu var?"dedi olmamasını umut ederek.

Doktor "Lütfen panik olmayın, bu sizin için sağlıklı olmaz. Sadece şunu bilmelisiniz ki bundan sonraki aylarda daha fazla ağrılarınız olacak. Üzülerek söylüyorum Ela hanım, riskli bir doğum bekliyor bizi." dediğinde Ela neye uğradığı şaşırmıştı.

Ela "Riskli derken?"

Doktor "Yani erken doğum da yapabilirsiniz. Tabi bu kesin değil. Fakat sizi ara ara sancılar yoklayabilir hatta biraz sıklaşabilirde. O yüzden fazla hareket etmeyin, mümkün olduğunca strese girmeyin, ben şimdi size ağrı kesici vereceğim. Eğer çok şiddetli ağrınız olursa hemen hastaneye gelin. Ama maalesef riskli bir dönemden ve doğumdan geçeceksiniz ve hatta sizin hayatınızı bile etkileyebilir. Eşinizi de bundan haberi olmalı." dediğinde Ela ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Riskli olabilir demek her şeyin olabilirliğini ortaya koyuyordu. Ve bunu kocasına nasıl söyleyeceği de belli değildi.

Ela "Tabi ki söylerim. Ben gideyim artık."

Doktor "Bir saniye Ela hanım. Önce sizden bir karar almam lazım. Bu doğum riskli eğer kabul ederseniz dediğim gibi hayatınızı da..."

Ela "Benim hayatım şu an içimde ve dünyaya gelmeyi bekliyor. Ben bunu evladıma yapamam. Onu dünyaya getireceğim ne pahasına olursa olsun."diyip odadan çıkmıştı.

...

Eve geldiğinde hala daha doktorun dediklerini düşünüyordu. Şimdi bunu kocasına nasıl diyecekti. Nasıl derdi hayatının da riske girdiğini? Bunu Jungkook duysa bebeği aldırabilirdi bu düşünce bile Ela'yı mahvediyordu. Hem ondan habersiz gittiği için de kızacak ve üzülecekti hem de bu olay yüzünden daha fazla harap olacaktı. Bu çok zordu Ela için. Düşünceleriyle boğuşurken telefonu çalmıştı.

Jk "Güzellik nasılsınız?" dedi hayatına anlam veren adam.

Ela "İ..iyiyiz sen nasılsın?" dediğinde ses tonundaki düşüklüğü yansıtmadığını umuyordu.

Jk "Sen iyi misin sevgilim?" Ah hayır tabi ki de yansıtmıştı.

Ela "İyiyim aşkım. Uyuyordum da, uyanınca sersemledim biraz." dedi yalan söyleyerek.

Jk "Uyandırdım mı seni hayatım? Özür dilerim."

Ela "Yok uyanmıştım uyandırmadın."

Jk "Tamam o zaman rahatladım. Ben akşama doğru geleceğim bitanem. Annemleri yanına göndereyim diyorum. Tek kalınca aklım sende kalıyor."

Ela "Yok hayatım gelmesinler. Ben evde kafamı dinliyorum. Zaten bir yere gittiğim de yok. Salonda oturuyorum dediğin gibi." Aslında öyle değildi ama şu an onun aklını çeldiremezdi yoksa hemen geleceğini biliyordu.

Zoraki Evlilik JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin