-17-

490 27 45
                                    

2 ay geçmişti hamileliğin üzerinden. Bebeğin cinsiyeti de belliydi artık. Bir erkek çocuk dünyaya gelecekti. Tabi Ela kriz eşiğindeydi. Çünkü sürekli oturuyordu, iş olmadığı için. Ve Jungkook da ya konser ya da programlarda olduğundan yanına da gidemiyordu. Geldiğinde de geç oluyordu ve yorgun olduğu için yatıyordu hemen. Bakalım Ela buna daha ne kadar dayanabilecek? Biraz dolaşmak için şirkette tek başına gezinmeye başladı. Birkaç kızın toplanıp bir şeyler konuştuğunu fark edince hemen gizliden kulak misafiri oldu.

"İyy salak kız hiç sevmiyorum. Jungkook'u seviyorum ve bu kız da aramıza giriyor sürekli. Önceden en azından Jungkook ile sohbetimiz olurdu şimdi adam benimle konuşmuyor bile. Hayır hamile olmasa ben bun..neyse sonra konuşalım birazdan gelirler. E biliyorsunuz Jungkook'un makyajı benim elimden geçecek. Gidip kendimi bir kontrol edeyim öyle değil mi?"diyip gidince Ela deliye dönmüştü çoktan. Kocasına resmen göz dikmiş kız. Hemde bir de onun makyözü. Tabi ki de Ela bu konuyu halledecek, başka yolu yok çünkü.

...

Jungkook'un geldiğini gördüğünde direk giyinme odalarına yol aldı Ela. Çünkü yine bir programa gideceklerdi. Tabi Ela az önce duyduklarını da unutmayıp bunları Jungkook'a çaktırmadan anlatmayı planlıyordu. Giyinme odasına girdiğinde Jungkook da eşini fark edip hemen yanına geldi ve sarıldı.

Jk"Nasılsın hayatım?"dediğinde Ela tam cevap verecekti ki o kız lafı bölüp makyaj yapılması gerektiğini söyleyince Ela da bir şey diyememişti. Bu duruma çok sinir olduğunu belli etmemeye çalıştı ama göz göre göre de kocasını pis düşünceli kadının eline bırakamazdı. Aklına şahane plan gelmişti. Hamileydi ve istediği gibi bunu kocası için kullanabilirdi.

Ela karnını tutmuş ve yüzünü ekşitmişti ama bunu Jungkook göremiyordu çünkü makyöz dibindeydi. İyice sinirlendi. Bir an da kendini yere bıraktı. Ve ani hareketle Jungkook yerinden kalktı ve Ela'nın yanına gelip eliyle yüzünü tuttu.

Jk"Hayatım, iyi misin?"dediğinde kocasını endişelendirmek istemesede başka çaresi olmadığı için role devam edecekti. Başını tutup "Bilmiyorum, bir an da gözüm karardı ben de analamadım."dediğinde Jk"Hayatım zaten çok solgun görünüyorsun, bir doktora mı gitsek?"

"Ah yok iyiyim ben kocacım. Bir lavaboya kadar gidip gelirim."dediğinde yerden kalkmasına yardım etti. Neden lavaboya gitçem dedim diye iç geçirdi. Ama çok da önemli olmadığını kocasına inandırması gerekiyordu.

...

Lavaboda işi biraz uzun sürünce hemen ellerini yıkayıp kocasının yanına gidecekti ki Jungkook'un başka kızlarla kahkaha atıp güldüğünü görünce kıskançlık hormonları çoktan devreye girmişti. Çünkü birde o gerizekalı kız da o vardı. Ve sanki daha yeni rahatsızlan karısı değilmiş gibi onlarla gülebiliyordu. Sinirlerine hakim olmak için arka kapıdan çıkıp odasına gitti. Hızla odasına giderken Jimin ile karşılaştı.

Jimin"Ne oldu Ela yüzün bembeyaz olmuş?"dedi.

Ela"Bir şey yok abi. Ben odama gideyim."diyip odasına gidecekken başının dönmesi ile dengesini kaybedip düşecekken Jimin hemen onu tutmuşutu. Ela Jimjn'in yardımıyla doğrulduğunda karnına sancı girdi.

Ela"Ahh..."acıyla karnını tutunca Jimin iyice telaşlanmıştı

Jimin"İyi misin Ela, hastaneye götüreyim mi?"dedi. Daha yeni numaradan yaptığı şey şimdi kocası yüzünden gerçek olmuştu.

Ela"Ayy yok abi arada böyle sancıların olması normal,  bak geçti bile. İyiyim ben."

Jimin"Emin misin canım? Hem başın da döndü."

Ela"Yok yok iyiyim ben."

Jimin"O zaman odana kadar eşlik edeyim sana."

Ela"Olur."dedi ve odaya kadar yardım etti.

Zoraki Evlilik JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin