Jin
Proszę, powiedzcie, że to był tylko zwykły koszmar...
______________________
Podano dalej: 260.
Polubienia: 746.
Komentarze: 145.ParkJimin.official | Jimin Park
Zapewne tak, bo spałeś do trzynastej. Przyszedłeś taki pijany, że szok.
KimTae ☑ | Taehyung Kim
O proszę bardzo, a jak ja chciałem, żebyś się ze mną napił, to nie chciałeś...
|
» JinPrzepraszam, to tak samo wyszło.
|
» KimTaeA najdziwniejsze jest to, że Namjoon też ma kaca. Czy wy piliście razem?
|
» KimNamjoon ☑Ciebie chyba pojebało, Taehyung. Ja i on? Śmiech.
KimNamjoon ☑| Namjoon Kim
I nie, nie był.
MinYoongi ☑| Yoongi Min
A mnie zastanawia jak to możliwe, że ty Jin, nie jesteś w pracy? Przecież jest piątek.
|
» KimNamjoonWolny dzień ma.
|
» MinYoongiTy mu dałeś wolne? Dziwne.
.......
Namjoon
— Halo? Namjoon, ty nie jesteś na kuchni? — zapytał mój przyjaciel, kiedy do niego zadzwoniłem.
— Nie, Yoongi. Sam jesteś?
— Jest ze mną Taehyung. I właśnie do ciebie jedziemy.
— Jestem w restauracji, w moim biurze — odpowiedziałem.
— Znowu pracowałeś do późna? Dobra, pogadamy jak przyjedziemy.
— Yoon...
— Hmm?
— Weźcie jakieś wiadro i worek na śmieci jak będziecie już. W kuchni coś na pewno znajdziecie.
— Po co ci...
— Na razie. — Rozłączyłem się. Już dawno nie wypiłem tyle. W sumie, mogłem wypić więcej, to może bym zapomniał i tym, co się tutaj stało. Jak to możliwe, że my... Boże.
Dlaczego do tego dopuściłem? Jestem starszy, powinienem to przerwać, zanim się zaczęło. Jaki ze mnie idiota! I dlaczego akurat z nim?! Ciągle mam przed oczami jego usta złączone z tymi moimi, jego ciało... Coś pięknego. Znaczy, Namjoon ogarnij się!
Leżałem na kanapie i się nie ruszałem, bo wiedziałem, że jeżeli się ruszę, to puszczę pawia, a szkoda mi było mojego i tak brudnego od alkoholu, ale nowego, dywanu.
A najgorsze było to, że musiałem wyjaśnić sobie wszystko z Jinem. Tak, bałem się tego.
........
Krótki dzisiaj ale później będzie już yoonmin, wieczorem <3
CZYTASZ
Bad Artist | Yoonmin | Namjin | Taekook
FanfictionJimin chce zaczerpnąć porady u bardziej doświadczonego i starszego kolegi na temat tworzenia własnych tekstów, książek, jednak nie wszystko idzie po jego myśli. Trafia na osobę, która jest szczera do bólu, czasem aż za bardzo... Yoongiego denerwują...