20.rész

149 13 1
                                    

Jungkook:

Mióta megkérte a kezem azóta csak az esküvőt szervezi. Alig pihen és folyton tervez. Van amikor én is segítek a szevezésben, hogy gyorsabb legyen.Meg azért én is döntök néhány dologba evvel kapcsolatban. De így sem haladunk úgy ahogy akarja. Hiába mondom neki, hogy nem kell sietni. Szerinte viszont kell. Bosszantó tud lenni sokszor evvel. Ez miatt alig van velem, és csak este láttom.Mostanában ezért sokat vagyok Taehyungal és Yoongival. Mindig filmezünk vagy megyünk valahova szórakozni. Persze amikor nem dolgozom én sem. Közben megismertem Markot aki a társam lett végül. Kedves és barátságos fiú, akivel jól lehet beszélgetni. Jól táncol és tudok vele együtt dolgozni.Leglább mostmár nem unatkozok, mikor probán vagyok. Ezt persze Jimin is megtudta. Egyből féltékeny lett rá. Megnyugtattam, de attól még figyeli minden mozdulatát vagy tettét. Ez egyben jó érzésel tölt el, mert számítok neki. De valahol idegesítő is. És néha azt érzem, hogy nem bízik bennem.
-Jungkook minden rendben? -kérdezte Mark aggódva.
Bíztatóan mosolyotam egyet neki.
-Igen jól. -feleltem.
Erre a kezével megfogta az enyémet. Kicsit furcsáltam, hiszen nem csinált eddig ilyet.
-Tudod, hogy elmondhatod ha akarod. -mondta felém fordulva.
Feszülten bólintottam egyet. Kínos volt egy  nekem, hogy a legjobb barátom konkrétan nagyon közel van hozzám. Ezért inkább elhúzodtam majd felálltam.
-Nekem mennem kell, de majd még találkozunk. -vettem fel a táskám- Szia. -köszöntem el gyorsan.
Miért csinált ezt? Konkrétan simán megcsókolhatot volna abban a pillanatban. Remélem nem szerelmes belém, mert amúgy sem lenne esélye. A másik, hogy Jimin képes megölni őt. Elmondtam neki a helyzetet. Csak a páromat szeretem senki mást. Mellette leszek amíg élek.

Jimin:

Jungkookot nagyon elhanyagolom mostanában. Ami neki fáj is. De nem véletlenül csinálom ezt. Van egy kisebb meglepetésem az esküvő előtt. Biztos örülni fog neki. Ismerem annyira,hogy a nyakamba ugrik majd.Csak a társa nagyon zavar. Nem bízok benne sehogy sem. Félek, hogy ráhajt az én nyuszimra.Kinézem belőle. Remélem nem teszi, mert rosszul jár.

Jungkook:

Hazaértem és zuhanyoztam. Majd rendeltem pizzát, utána pedig leültem filmet nézni. Bosszúállók végjátékot néztem, amit már régen megakartam. De csak most van rá időm.

Lassan a film felénél járhatam,mikor nyitódik a bejárati ajtó. Belép Jimin a nappaliba és csókkal köszönt. Amit viszonzok neki, de közben az ölébe ültem. Átkarolta a derekamat, és közelebb húzott. Szenvedélyeseb lett csókunk.
-Hiányoztál nagyon. -mondja nekem, fejét pedig vállamra teszi.
Muszáj mosolyognom rajta, mert nagyon cuki ilyenkor.
-Te is nekem nagyon. Annyira rossz, hogy nem foglalkoztál velem sokat. -bújuk mellkasába.
Egy sóhajt ereszt, majd leültet maga mellé.
-Azért nem foglalkoztam veled, mert meglepetésre készülök. Amit végre sikerült megcsinálni. De várni kell még vele, hogy megkapd.-mondta.
Szóhoz sem jutottam. Én pedig azt hittem, hogy megunt engem. Hogy lehetem ennyire hülye?
-Én azt hittem, hogy meguntál engem.Mást szeretnél helyettem. -mondtam ki az őszintét.
Nem érdemes neki hazudni semmiben. Arra rájöttem ennyi idő alatt.
-Nem kell más csak te. Te vagy az egyetlen aki boldoggá tesz. Szeretlek nagyon, ezt sosse felejtsd el. -fogja meg kezeim.
A kezünkre nézek, majd mosolyogva ugrok rá. Erre persze le gurulunk a kanapéről. Én estem rá, ő pedig alattam.
-Annyira szeretlek. -puszilom arcát mindenhol.
Kuncog egyett ezen, de nem állít meg. Pár percig engedte majd inkább csókot adott.
-Édes vagy. Mint egy kisgyerek, de így szeretlek. -simogat arcomra.
Sosse akarom elveszteni mégegyszer. De miért érzem, hogy baj lesz?

Sziasztok meghoztam a következő rész, jó olvasást 🙂

Te vagy a reményemWhere stories live. Discover now