Další nudný den v Avengers toweru .
No nic i když se mi moc nechce tak či tak vstávat musim tak je to jedno .Udělala jsem si hygienu a pak jsem se oblékla do oblečení na doma .
A šla jsem do kuchyně tam seděla Wanda která zrovna dojídala .
Očividně si mě nevšimla a taky proto se lekla když jsem jí pozdravila.
,,Ou ahoj Ell" řekla když zjistila že jsem to jenom já a né nějaká "příšera" i když já tak po ránu vypadám
Wanda odnesla talíř a pak odešla . Já jsem si udělala snídani
Když jsem dojedla odnesla jsem talíř a pak šla do pokoje .
Celkem jsem se nudila tak jse si řekla že si můžu jít zabojova ( protože mě to baví ) do simulační místnosti .Tam máme různý bojoví roboty a dá se tam udělat simulace boje . Táta mě tam učil zvládat své schopnosti .
Vzala jsem si na sebe věci na trénink .
A své blond vlasy jsem se stáhla do vysokého culíku .
Když jsem vyšla z pokoje musela jsem projít hlavní halou , ale najednou jsem se srazila s jedním klukem . Měl hnědé oči a hnědé vlasi. Byl tak stejně starý jako já. A byl roztomilej .
Knížky co měl v ruce mu spadly .
,,Promiň nekoukala jsem na cestu "
Omluvila jsem se mu .,,Ne ty promiň spěchal jsem a nedával pozor" vyhrkl ten kluk . Když si chtěl ty knihy vzít tak jsem je zvedla telekinezí. No co jsem zvyklá používat své schopnosti.
Když jsem mu je podala čekala jsem nějakou odpověď ale on nehl vrvou .
Najednou k nám přišla mamka .
,, Ty budeš Peter . Tony na tebe čeká."
Oba odešli a já pokračovala ve své cestě .V simulační místnosti jsem si zapla simulaci boje a už jsem byla v jiném světě.
|pohled Petera|
Když jsem přišel do Avengers toweru , protože mě Pan Stark poprosil abych přišel kůli tomu že se máme domluvit na cestě do Berlína.
Procházel jsem hlavní halou , ale do někoho jsem vrazil.
Podíval jsem se do koho a tam stála nádherná holka s blond vlasy a modryma očima ve kterých jsem se ztrácel.
,,Promiň nekoukala jsem na cestu " omluvila jse mi .
,, Ne ty promiň spěchal jsem a nedával pozor " řekl jsem rychle , protože jsem byl před ní nervózní.
Chtěl jsem si sebrat knihy co jsem upustil když jsem do ní vrazil ale ony se vznesly do vzduchu a té holce přistály v ruce .
,, na tady máš " podala mi ty knihy .
Chtěl jsem jí poděkovat ale byl jsem úplně neschopnej něco říct . To byla ona to je hustý . Nečum na ní tak vypadáš jako uchyl . Řekl mi hlas v hlavě.Z přemýšlení mě vytrhla Slečna Pottsová a řekla že mě pan Stark čeká .■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Další kapitola a už se ukázal i Peter.
😁😘😘
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
ČTEŠ
LIGHTNING TWINS
Teen FictionElla není obyčejná holka. Už od narození žila u pěstounů. Neustále jí odmítali rodiny kůli jejim schopnostem. Když jí vykopli z její poslední rodiny kůli tomu že málem usmažila svou pěstounskou matku bleskem objevil se Tony Stark , který Ellu poja...