Když jsme přišly dolu bylo tam už pár lidí tak jsem je všechny pozdravila a šla jsem na schody aby mně všichni viděli a spustila jsem ,, Nazdar lidi doufám že si to užijete . Alkohol je támhle " ukázala jsem na velký stůl s flaškami ,, No a ostaní jídlo je u toho kdyby něco tak řekněte " slezla jsem ze schodů a pak řekla Friday ať zapne hudbu ,,ano slečno a ješte je tu pan Parker "
"Dobře dík ,, zorběhla jsem se ke dveřím kde stál Peter . Asi to ani neví ale seklo mu to
,,Ahoj fešáku " pozdravila jsem ho a objala. Bylo vidět že se červená a nad tím jsem se pousmála ,,Ahoj krásko " pousmál se když jsme se odtrhli . Určitě jsem teď rudá jak rajče . On mi vážně řekl krásko ?!?
,,Dem tancovat " ani jsem nic nestačila říct a už mě táhl davem,, nepřestáváš mně překvapovat Petere Parkere " usmála jsem se a on mi úsměv oplatil .
Když už jsme nějakou chvíli tancovali začala hrát pomalá hudba a já se koukla na Petera , který měl upřený pohled na mně .Pomalu jsme se k sobě přiblížili a on mě chtil za boky a já jeho kolem krku . Začli jsme se spolu pohybovat do rytmu a u toho si koukali do očí .
,, Dneska ti to moc sluší " zašeptal mi do ucha když mě otáčel v otočce a já zas cítila jak se červenám ,, no ty dneska taky nejsi k zahození Parkere " uchechtla jsem se a on se ke mně přidal .
Končila písnička a já byla s Peterem v obětí a pomalu jsme se houpali když jsem se odtrhla vzala jsem ho ke stolu s chlastem abychom se napili podala jsem mu kelímek s vodkou a džusem a ten svůj do sebe hned kopla on se chvíli rozmýšlel , ale nakonec si taky dal . Tak to probíhalo asi další půl hodinu než jsme byli oba totál opilý.
Peter někam odešel a já šla hledat holky , ale marně , protože jsem je nemohla najít . Tak jsem si sama pro sebe tančila když jsem narazila do jednoho kluka , který měl krátké blond vlasy, hnědé oči a byl dost vysoký ,, koťe měla bys dávat pozor" zavrněl mi do ucha ,, ou sorry kámo" řekla jsem když jsem se otočila že pudu jinam , ale on mě chytil za ruku a otočil mě zas na sebe ,, koťe kdo ti řek že můžeš odejít " křikl na mě .
,,Vzhledem k tomu že je to její party tak svolení nepotřebuje a taky je moje tak se kliď "ozval se za mnou naštvaný a zároveň starostliví hlas Petera, který si mě ztáhl za sebe ,, A kdo řek že ti jí nechám a pudu jen tak " řekl nafoukaně ten kluk a chutl Peter za lem tryka , ale Peter je Spider-man .
Peter během chvilky dostal toho kluka na zem a já ho nenápadně potrápila svími schopnostmi .
Najednou se Peter mlčky odtáhl a jen tak šel . Rozběhla jsem se za ním a chytla ho až před jedním z pokojů pro hosty ,, Parkre zpomal nechci používat super rychlost "
,, A proč bych měl " křikl a ani se neotočil , ale to už jsem ho chytala za rameno (nutno říct že jsme byli oba už nějakou dobu ožralý) ,, co se stalo Petere " koukla jsem na něho lítostně ,,co se stalo ! je mi fakt nepříjemný když tě najdu flirtovat s nějakym klukem i když spolu bohužel nechodíme , protože je to nerealný "
,, A proč by mělo?" Koukla jsem na něj smutně . Už si nebudu namlouvat že k němu nic necítim. Chci ho a to hodně .
,,je to nerealný , protože ty si dcera Tonyho Starka a jsi nádherná a nikdy bys ses nezamilovala do někoho jako já i když já tě strašně miluju " podíval se na mně se slzami v očích . Já už jsem taky cítila že se mi valí slzy po tváři .
,, Nikdy neříkej nikdy " a to už jsem se neudržela a přitáhla si ho k sobě a přitiskla své rty na ty jeho . On hned začal spolupracovat . Vyhoupl mě na sebe a já omotala své nohy kolem jeho pasu pomalu jsme se přesunuli ke mě do pokoje stále ve stejné poloze .
Spolu jsme spadli na postel .............
ČTEŠ
LIGHTNING TWINS
Teen FictionElla není obyčejná holka. Už od narození žila u pěstounů. Neustále jí odmítali rodiny kůli jejim schopnostem. Když jí vykopli z její poslední rodiny kůli tomu že málem usmažila svou pěstounskou matku bleskem objevil se Tony Stark , který Ellu poja...