|pohled Petera |
,, Teda, no Ugh ...." To jsem ze sebe dokázal jediný dostat . ,, To bylo moc že ?" Podívala se na mě proviněně
,, No jako možná jo , ale počkej ty si nikdy neměla kluka ? " fakt jsem se musel zeptat docela mě to zaskočilo že by Ella nikdy neměla kluka .,, Divný já vim . Když se mi někdo líbí tak ho táta odežene " viděl jsem že jí není zrovna příjemný o tomhle mluvit tak jsem se snažil změnit téma .
,, Tak si někam zajdem na snídani "
Zeptal jsem se a zvedl se z postele kde jsme seděli . ,, Tak jo , ale nesmí nás vidět táta myslel by si bůhví co "|pohled Elly|
Vstala jsem a šla jsem se převléct , učesat a vyčistit si zuby do koupelny abych vypadala trochu k světu.Peter šel do koupelny po mě . Kámo mám tátu miliardáře a musim se dělit o koupelnu . Trochu jsem se zamyslela . Peter vyšel z koupelny a dost mu to seklo
Měl modrý tryko s krátkým rukávem a díky tomu mu byli vidět jeho svalnatý ruce . Vlasy měl trochu rozcuchaný , ale to ničemu nevadí je to roztomilý.
●●●
Potom co jsme se najedli šli jsme na pokoj . Chvíli jsme si povídali , ale pak Peterovi volala May (jeho teta) tak odešel si to vyřídit.Tak jsem tam seďela když někdo otevřel dveře . ,, Ell můžem si promluvit "
,, Jo o čem chceš mluvit !" Byla jsem na něj furt naštvaná . ,, No o tom jak si říkala že bys chtěla chodit do školy "
Tony Stark . Nejvíc tvrdohlaví člověk mi chce dovolit něco co původně nechtěl ,, já žasnu ty mi chceš dovolit jít do školy "
,, No víš hodně jsem přemýšlel a jo chci , ale bude to škola do které chodí Peter aby tě měl kdo hlídat "
,, To je super díky díky díky " padla jsem mu kolem krku .
Táta pak odešel a Peter zas přišel nic neřek a sedl si na okno pak si pustil hudbu jako bych tam nebyla .
,, Ehm je tu jedna osoba co ti chce něco říct " řekla jsem ublíženè .
,, Jo promiň " koukl na mě a bylo vidět že jsem si získala jeho pozornost .
,, No víš když jsi odešel tak přisel táta a řek mi že přemýšlel a že můžu chodit do školy, ale bude to škola kam chodíš ty aby mě prý někdo hlídal "
,, To je skvělý " seskočil z okna a silně mě objal.
ČTEŠ
LIGHTNING TWINS
Teen FictionElla není obyčejná holka. Už od narození žila u pěstounů. Neustále jí odmítali rodiny kůli jejim schopnostem. Když jí vykopli z její poslední rodiny kůli tomu že málem usmažila svou pěstounskou matku bleskem objevil se Tony Stark , který Ellu poja...