SI MOJE VŠECHNO

288 16 6
                                    

Fakt jsem tomu nerozuměl jak může být dvojče Thora ,, Hele já sem asi uplně blbej , ale jak může být Ell dvojče Thora když Thor je o mnohem starší " ukázal jsem na Thora .

,, Tak za prví AU!! zas tak starej nejsem a za druhý na Asgardu plyne čas jinak než na zemi , proto jsem starší " vysvětlil Thor nám všem .

,, Petere nechci tu být můžem jít " koukla na mě Ell s prosbou v očích . Vzal jsem jí do náruče a bezeslova jsem odešel .

|pohled Tonyho|
Peter Ell jen tak vzal a odešel co mezi nima je ,, zdá se my to nebo mezi těma dvouma něco je " ukázal jsem na Petera s Ellou jak odchází ,, Ježiš ten je blbej " plácl se do čela Sam a povzdechl si ,, no dovol a co vy výte a já ne " zamračil jsem se na ně .

,, No řekli jsme jim že to neřeknem ale . Ella se s Peterem vyspala a asi spolu chodí " koukla na mě vážně Nat a ostatní přikývli ,, Co prosim ona se vyspala s Parkerem!!? " vykřikl jsem na celý Avengers toweru ,, a já jsem myslel že má lepší vkus ach jo "

,, Vždyť Peter je hodný " řekla Wanda ,, a čestný " přidal se Rogers ,, a je fakt cool " pousmál se Scott ,, no já jsem s Tonym královna by neměla být s někym takovym " stoupl si ke mě Thor .

|pohled Elly |
Peter mě položil do postele a lehl si ke mě ,, Petere miluju tě " zamumlala jsem mu do hrudi ,, taky tě miluju Ell nevim co by sem dělal kdyby se ti něco stalo " políbil mě , ale já si ho přitáhla blíž a začla ho líbat on hned začal spolupracovat . Vyhoupl se nahor tak že byl na hoře a já dole .
Navzájem jsme si sundali všechno oblečení a pak už víte co se dělo dál .

|ráno|
Ráno jsem se vzbudila protože se mi udělalo strašně moc špatně a tak jsem běžela na záchod kde jsem se následně pozvracela . Petera to očividně vzbudilo ,, si v pohodě ?" Křiknul na mě z pokoje ,, jo jo sem " nechtěla jsem mu říkat že po tom co jsme se spolu vyspali bliju .

Petera jsem poslala domu a hned jsem volala MJ .

,, Halo "

,, Ahoj MJ můžeš se mnou jít do lékárny prosím asi asi no asi jsem těhotná "

,, Fakt s Peterem to nene . Holka tobě je čerstvě šestnáct a jemu sedmnáct co budeš dělat?!? "

,, Já nevim můžeš teda jít se mnou ? "

,,Jo už jsem na cestě "

,, Diky moc ahoj "

Típla jsem to a šla jsem se oblíct

Za chvíli tu byla MJ a vyrazili jsme

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Za chvíli tu byla MJ a vyrazili jsme .

V lékarně jsem si koupila těhotenský test a vydali jsme se domu .

|doma |
,,Tak co zeptala "se mě MJ když jsem vyšla s koupelny ,,ještě nevi nekoukla jsem se radši " řekla jsem smutně .

,, Dej to sem " natáhla ke mě ruku MJ a podívala se na test ,, Ell je mi to moc líto a nevim jak to řekneš všem " podala mi test a já zistila že jsem těhotná . Hned jsem si sedla se slzama v očích když v tom se otevřeli dveře ve kterých stál Peter,, Ell psala mi MJ co se děje " objal mě a dal mi pusu do vlasů ,, já vás tu nechám " řekla MJ a odešla .

,, No Petere já já nevim jak to říct . J-Já jsem a-asi no asi. Budeš mě nesnášet . Kůli mě budeš táta " konečně jsem mu to prozradila ,, proč bych tě měl nesnášet . Si moje všechno a budu tu pro tebe a to dítě na vždy " políbil mě a pak mě silně objal.

Jen kdyby nesliboval to co už za pár let nebude možné .

■■■■■■■■■■■■■■■■
Ahoj chci vám jen poděkovat
za 300 přečtení jste úžasní.
ILY ❤❤
■■■■■■■■■■■■■■■■

LIGHTNING TWINSKde žijí příběhy. Začni objevovat