Právě sedim s Peterem,Liz,MJ a Nedem na obědě a probíráme tu party .
,, A v kolik je ta party " zeptala se nás Liz ,, od sedmi , ale vy holky přiďte v šest kůli výzdobě taky se připravíme"
,,Tak když chceš " otráveně zamrmlala MJ ,, dobře tak v šest . Ahoj." Liz se odebrala od stolu ,, Petere jdem ?" vyrušil Petera z přemýšlení Ned ,,eh..jo jasně" vykoktal Peter.
|doma|
Přišla jsem domu a tam byl Thor , který se rozvaloval na sedačce a koukal na film ,, čau bože chceš něco k jídlu " zeptala jsem se když jsem koukala do lednice . ,, Jo je tam taková láhev je v tom pivo ",,Jo tady " křikla jsem a vyndala pivo ,,tak nahraj prcku " bez odpovědi jsem vznesla láhev do vzduch a svou schopností ji přesunula k Thorovi .
,,Díky " ani se na mně nepodíval a potich mi poděkoval.
Odebrala jsem se najít mámu , protože měla výzdobu na tu party .
Když jsem všechny tašky odnesla do sálu kde párty bude šla jsem k sobě .
Bylo 17:55 když někdo zazvonil šla jsem otevřít . Byla tam Liz a MJ . Vzala jsem je do sálu a ukázala jsem jim jak co a začli jsme vyzdobovat .
Když jsme měli hotovo šli jsme do mého pokoje ,, tak jo vzala jsem si pár kousků oblečení aby ste mi pomohly vybrat " vyndala Liz nějakě oblečení z tašky ,, jo já budu takhle " ukázala na svůj outfit MJ . Tak takhle by to nešlo věděla jsem že si ty dvě nic extra nevezmou tak jsem jim něco vybrala.
,, Snad ste si děvenky nemyslely že vás nechám jít takhle . Něco jsem vám vybrala a taky jsem pozvala vyzážistku aby nás namalovala a učesala " obě na mě vyděšeně koukaly
,, Tak jo MJ tobě jsem vzala tohle" vyndala jsem oblečení z šatníku a pak i to Lizino ,, jo a tohle bude tvoje Liz " ukázala jsem na ni .
Když přišla vyzážistka učesala nás a namalovala . No co na to říct seklo nám to .
Tak první já :
MJ :
A Liz
No co vám budu říkat jsem na sebe pyšná .
,, Ell moc díky " vypískla Liz když se prohlížela v zrcadle ,, Ty vole já vypadám dobře!! " vyhrkla MJ když procházela kolem zrcadla kde se Liz prohlížela ,,dík taky jsem na sebe fakt pyšná " hrdě jsem pronesla .
,,Slečno Ello jsou tu první hosté "
Řekla Friday ,, dobře pust je dovnitř a informuj mě kdyby přišel Peter " no co chci vědět že přišel můj doprovd .Šibalsky jsem se usmála na holky a pak vykřikla ,, DĚVČATA JDEM PAŘIT!"
■■■■■■■■■■■■■
Ahoj hrozně moc vám chci
poděkovat za 200 přečtení
ILY❤😍
■■■■■■■■■■■■■
ČTEŠ
LIGHTNING TWINS
Teen FictionElla není obyčejná holka. Už od narození žila u pěstounů. Neustále jí odmítali rodiny kůli jejim schopnostem. Když jí vykopli z její poslední rodiny kůli tomu že málem usmažila svou pěstounskou matku bleskem objevil se Tony Stark , který Ellu poja...