UŽ JE TO ROK

251 19 2
                                    

|o rok později|
Už je to rok co mě Thor odvezl na Asgard . Už je to rok co jsem neviděla  tety, strejdy, rodiče, kamarády a hlavně Petera . Nejspíš si našel někoho  jiného a zapoměl na to že čekám jeho dítě , počkat oprava děti . Nakonec se mi narodily dvojčata Caroline a Tom , jsou tak roztomilý . Jsou skoro stejný až na to že Car má modré oči a hnědé vlasi a Tom zas hnědé oči a hnědé vlasi . I když jim neni ani rok oba mi připomínaj Petera a to mě nejvíc raní .

A proč mě vlastně Thor odvezl na Asgard , chce abych byla královna , protože jsem jí měla být když jsme byli malí ( jakože jsem k tomu byla vybraná ) a celý rok mě učil jak se chovat jako vládce . Nechápu ho proč sakra nemůže být král on .

|pohled Petera |
Už je to rok co Thor Ell odvezl a já jí už rok neviděl . Ani jednou jsem se nemohl podívat na své dítě , já vlastně ani nevim jak se jmenuje .

Nikoho jsem za ten rok neměl ani nechci, nechci na ni zapomenout miluju ji a to se nikdy nezmění i když kdyby mě teď viděla si by mě nepoznala . Od té doby co zmizela jsem začal hodně pít a už nenosim flanelky ale jen mikyny s kapucí . Odstěhoval jsem se od tety protože nechci aby mě takhle viděla . Tony mi nabídl že můžu bydlet s nima na nové základně Avengers tak jsem to přijal ale ven z pokoje moc nevicházim jen když du vyvenčit Tessu ( tak Ella pojmenovala svého psa ) a taky když jsem Spider Man vylézám a to taky ne moc často . Všichni sem chodí jestli něco nechci ale já je vždy pošlu někam .

Thor se tu někdy opováží ukázat ale mě už to nezajímá stejně mi nic neřekl i když jsem se ho mnohokrát ptal . Už je mi všechno jedno ani do školy nechodim a to mi je jen osmnáct a do školy bych ještě chdit měl . Chci ji jen vidět jen ještě jednou a říct jí že jí miluju a pak jí dát pusu na její plné rty jenže to se nikdy nestane nikdy .

♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ahoj lidi dneska
je to trošku kratší
ale neva ILY 😍😍
♡♡♡♡♡♡♡♡♡

LIGHTNING TWINSKde žijí příběhy. Začni objevovat