NIC NEZABRALO

276 21 3
                                    

Rychle jsem se otočila a tam stál Thor s dost naštvaným výrazem ,, Ell děláš si srandu já budu děda " vypískl táta . To je divný včera byl naštvaný a teď .

Jen jsem zakroutila hlavou že si opravdu srandu nedělám a pak jsem zmateně koukla na Petera, který měl stejný výraz . ,, Petere já ani nevěděla že s Elli chodíš a ty my teď řekneš že budete mít dítě " zeptala se May , ale nepoznala jsem jestli se zlobí nebo je ráda ,, promiň tetičko. Zlobíš se " zamumlal Peter a smutně koukal do země ,, Ale Petere já se na tebe nezlobím " obejmula nás ale Thor jí přerušil ,, Tak mě to teda vadí . Jsi královna a nebo aspoň princezna zatím , ale stejně jsem proti s timhle klukem který nemá ani žádný urozený  původ nebudeš ještě dnes odlétáme na Asgard "

,, Hele zlatovlásko neni jen tvoje " vykřikl táta a stoupl si s Peterem předdemě jako by mi dělali ochranku .Thor přišel blíž a oni se ke mě víc natiskli ,, Ona s tebou nikam nejde " promluvil sebejistě Peter a chytl mě za ruku ,, Tak to se šeredně pleteš chlapče " uchecht se Thor a pak nás všechny zahalilo světlo a já přestala cítil zem pod nohama .

Když světlo ustálo pomalu jsem otevřela oči . Nevipadalo to jako New York a pak mi to došlo ,, Ty hajzle , ty debile , ty kreténe , ty jedno neučesaný koště, ty blbá zlatovlásko , ty jeden debilní debile , ty poleno dutý , ty blbče, cos to kurva udělal " vykřikla jsem a Thor se vznesl a pak dopadl o pár metrů dál ,, Auu , málem bych zapomněl " natáhl ke mě ruku a pak ji sevřel v pěst . Jako by ze mě něco spadlo ,, cos právě proved . Oooo ne že tys " skusila jsem z ruky vystřelit blesk ale ono nic ,, Ty zmetku .... ty si mi sebral schopnosti " vzažedně jsem na něj koukla a on se uchechtl ,, Odveďte ji do hradu a zamkněte v její komnaťe " najednou promluvil Thor na někoho za mnou a já už jen cítila jak mě někdo táhne za paže pryč .

Stráže mě zavřeli v pokoji a zamkli . Až teď mi to začlo docházet Peter, táta , máma zůstali tam a neví co se stalo a nejhorší je že už se nikdy nejspíš neuvidíme a já mám v sobě Peterovo dítě ,, ne ne ne ne ne co to to proved , co to proved " chytila jsem se za hlavu a začla jsem hysterycky brečet . On mě odvezl na Asgard . To ne ,to je v prdeli . To už my slzy tekly proudem a já sem se je ani nesnažila zastavit .

|pohled Petera |
On Ell odvezl na Asgard určitě kam jinam ,, Pane Starku pane už ste zkoušel Ell najít " přiběhl jsem do laborky kde byl Pan Stark ,, hochu už jsem zkoušel všechno a nic nezabralo " povzdech smutně Tony a přišel ke mě a objal mě když vyděl že mi tečou slzy .

LIGHTNING TWINSKde žijí příběhy. Začni objevovat