Tak jo je pondělí a jdu poprvé do školy. V Berlíně se pak nic moc nedělo jen jsem si povídala s Peterem a dělali různý kraviny.
Friday mě vzbudila v 7:00 . Škola mi začíná v 8:00 takže mám ještě čas . Vyčistila jsem si zuby a namalovala jsem se. Potom jsem se oblékla
Vlasy jsem si nechala rozpuštěné.
Bylo 7:30 tak jsem šla pro Happyho aby mě odvezl .
Jeli jsme asi dvacet minut než jsme zastavili před školou vystoupila jsem z auta a všichni na mě čuměli .
Naštěstí tam byl Peter a když mě viděl tak běžel ke mě a obejmul mě . Ale to na nás lidi čuměli ještě víc .
Najednou jsem cítila ruku na mém rameni . Otočila jsem se a tam stál nějakej kluk docela hnusnej ,, čau kočko já jsem Flash " pozdravil mě dost vlezlim tónem.
,, Hele Flashi dej si odstup " stoupl si Peter před mou maličkost . Asi ví co Flash zamýšlí. ,, Ale co pak Parkre to je snad tvá holka " nevim ani co to do mě vjelo asi možná mi bylo líto Petera ,, jo jsem a zdá se mi že asi žárlíš že Peter má holku a ty si sám " fakt nevim co se stalo .
Peter na mě vyděšeně koukal asi taky nevěděl co se děje. ,, Hraj to se mnou "
šeptla jsem mu . ,, Fakt tak když se k Parkerovi tak hrdě hlásíš . Polib te se "Já věděla že tohle příde . Teď už nemůžu couvnout . Přitáhla jsem si Petera k sobě . On už asi věděl co se právě chystám udělat. Chytil mě za boky a já ho políbila . Bylo to sice krátký , ale nechtělo se mi věřit že to bylo nahraný ( ta pusa ) .
,, Vidíš ty debílku chodíme spolu a teď nás omluv nebudem s tebou ztrácet čas " ten kluk Flesh vypadal dost zaskočeně pak už jsem Petera chytla za ruku a táhla ho davem .
,,Cože Parkr ten nerd chodí s takovou kočkou . "
,, Co je to za holku , která si sem příde a už chodí s Peterem "Tohle a dalši podobný věci jsem slyšela v tom davu .
■■■■■■■■■■■■■■■■■
Ahoj jen vám chci poděkovat
za 100 přečtení. Možná se to
nezdá, ale když vezmu v potaz to že
je do má první kniha .
Moc děkuju ❤🙏😱
■■■■■■■■■■■■■■■■■■
ČTEŠ
LIGHTNING TWINS
Teen FictionElla není obyčejná holka. Už od narození žila u pěstounů. Neustále jí odmítali rodiny kůli jejim schopnostem. Když jí vykopli z její poslední rodiny kůli tomu že málem usmažila svou pěstounskou matku bleskem objevil se Tony Stark , který Ellu poja...