NEUMÍREJ

289 15 1
                                    

,, Jak ho odtamtud dostanem ?" Poďíval se na nás táta ,, mám nápad Tony " Tony on řekl mému tátovi Tony . Peter začal něco šeptat tátovi a pak na sebe jen kývli ,, Tak jo mladej jdem na to "

,, A co já tati? " nechápavě sem se na něj koukla ,, ty zůstaň tady " přikázal mi táta a pak oba skocili za tou chobotnicí .

Když ta chobotnice zmizela ve vesmíru skočila jsem za nima .
,, Musíme to otočit " řekl Strange ale táta se s nim zas začel hádat ,, Jsme miliardy mil od domova a bez pomoci " povzdych si táta ,, my pomáháme " řekl Peter ,, ne vy ste jen přítež " opravil ho táta ,, pardon jaký vstah je mezi vámi třemi to jsou vaši panoši nebo co " nechápavě řekl Strange ,, Ne já semm Peter " podal mu ruku ale on ji nepřijal ,, Doktor Strange " promluvil s absolutním nezájmem v hlase ,, ou používáte přezdívky tak to jsem Spider-man "

,, Prostě to je má dcera Ella nebo-li sestra Thora a to je její kluk Peter Parker " představil nás jednoduše táta ,, loď má nastavený kurz " prohlásil ,, jde to otočit, jet domu ?" Zeptal se táty Strange ale ten ho ignoroval ,, Starku jde to otočit " znovu zopakoval ,, já vás slyšel ale domu by sme myslím letět neměli"

,, Za žádnou cenu nesmíme dostat kámen času k Thanosovi vy asi nechápete co je v sázce " vysvětloval mu Strange ale táta ho přerušil,, ne to vy asi nechápete že mi Thanos leží v hlavě už šest let ..... poslal do New Yorku armádu a teď je zpět a já nevím co s tim....ale nevim kde je lepší s nim svést bitvu a vy ste viděl čeho je schopný.....co dokáže . U sebe nás asopň nečeká a proto navrhuju boj u něj " na chvíli se odmlčel,, doktore souhlasíte ? " Strang si to nejdříve nechal projít hlavou a pak řekl ,, dobře Starku souhlasím ....budu-li ale muset volit mezi vámi, vaší dcerou , tím klukem a kamenem času tak vás nechám bez váhání zemřít . Musím jelikož na tom závisí osud vesmíru " poučil ho a táta bezvládně řekl zas,, faj ....chápu ať žije morálka " potom co to dořekl přišel k Peterovi a začal ho pasovat ,, tak mladej si Avanger" Peter se jen nadšeně koukl a pak se pousmál .

Loď se začla kymácet ,, Co se děje ? " přišli jsme s Peterem za nima a já jsem se zeptala ,, Myslim že jsme tu " odpověl mi Strange ,, a já myslim že ta loď se neumí sama zaparkovat ..... El pohneš s tim ?" Zeptal se mě táta a já přistoupila ke dvoum řídicím rukavicím a svojí schopností jsem s nima začla hýbat ,, Asi bys měla zahnout ....zahni El " vykřikl Peter a já to odklonila trochu ale jednou částí to narazilo a loď se začla ničit pak se půlka odlomila a druhá společne s námi dopadla na zem ,, ježiši všichni v poho?!" Zařvala jsem když loď zastavila ,, jenom chci říct že jestli mě napadnou vetřelci a nakladou do mě vajička a já vás potom sežeru tak se omlouvám" řekl Peter pověšený hlavou dolu za síť ,, tak hele do konce výletu nechci od tebe slyšet už ani jednu podkultovní narážku" okřikne ho táta,, jen se snažim říct že se něco blíží"

Najednou se mezi nás dokutálela nějaká bomba a bouchla a my jsme hned všichni odletěli o kus dál . Viděla jsem jen záblesky a nějakýho týpka jak řve "Thanosi " a hodil nůž po Strangovi ale ten ho zastavil svým štítem . Další týpek začal bojovat s tátou a jedna holka co měla tykadla se koukala na Petera. Když si jí všiml začal se plazit pozadu od ní ale ten chlap co bojoval s tátou po něm střelil elektrickou síť a chytl ho pod krkem . Já sem hned chytla tu holku. Ruku jsem jí dala k hlavě a pak jí strčila a ona spadla na zem ale rukou jsem na jí furt mířila ,, tak jo všichni klid a žádný hlouposti !" Zařval jeden z těch chlapů ,, zeptám se jen jednou kde je Gamora ?"zařval zas ten chlap a táta ho přerušil ,, já se zeptám líp kdo je Gamora ? " zařval na toho chlápka ,, já se zeptám ještě líp proč je Gamora ?" Řekl ten týpek ktereh byl potetovanej po celym těle ,, řekněte mi kde je jinak toho gymnastu ugryluj " přitlačil ten chlap ještě víc pistoli k hlavě Petera ,, To si zkus a já vás všechny zabiju " zařvala jsem na něj a on se na mě koukl ,, si nějaká mladá na to abys tu byla " řekl zamteňe a pak se zas vrátil ke řvaní ,, tak fajn vy mi to nechcete říct tak já vás všechny zabiju a vymlátim to z Thanose sám a začnu tebou " zavrčel zas on ,, počkat a teď se zas zeptám já kterému pánu sloužíš " zastavil ho Strange ,, cože kterýmu pánu sloužim. Co mám říct Ježíšovi ?" Uchechtl se ten chlap a táta vražedně koukl na Strange ,, Ty si ze Země ?" Zeptala jsem se ho já ,, nejsem sem z Missouri !" Zařval ten chlap zas a já se uchechtla ,, to je na Zemi ty jelito......tak co nás mlátíte ?" Koukl na něj pobaveně táta a on se zarazil ,, takže vy nejste s Thanosem ? " zamumla Peter a ten chlap povolil stisk na jeho krku ,, My s Thanosem
......chci ho zabít , vzal mi holku ....co ste zač?" Pustil Petera a zmateně nás přeměřil pohledem .

LIGHTNING TWINSKde žijí příběhy. Začni objevovat