Běhali sme tak dvacet minut než sme dorazili do jednoho parku . Táta si povídal s mámou o nějakym snu ale já je neposlouchala koukala jsem do mobilu . Najednou se před náma objevil nějakej týpek v takovim svíticim kruhu a začal mluvit na tátu .
,, Tony Starku. Sem doktor Stephen Strang budete muset jít se mnou ...... jo a blahopřeju k zásnubám mimochodem" stál v nějakym svíticim kruhu a za nim bylo jiné prostředí ,, Pardon vy tu něco rozdáváte ,, zmateně se zeptal táta ,, pozřebujeme pomoct ......nebudu lhát když řeknu že v sázce je osud celého vesmíru " promluvil zas ten Strange ,, Vás je víc " řekla sem tentokrát já . Najednou se za Strangem objevil Bruce ,, Ahoj Tony . Ahoj El " pozdravil nás vyděšeně.
Abych vám to vysvětlila Bruce a Thor zmizeli bůhví kam a teď se alespoň jeden objevil .
Když sme dorazili do nějakého domu ten druhý muž nám začal povídat něco o kamenech nekonečna a jejich vlastnostech a pak něco o někom kdo se jmenuje Thanos , který má už dva kameny a vyvraždí půlku planety .
Koukala sem po věcech co byli v tom domě a najednou sem slyšilela takový divný zvuk . Všichni sme vyběhli na ulici . Lidé před něčim utíkali od nebezpečí a my museli k němu.
Viděli sme něco co měla být vesmírná loď . Byl to takovej kruh vznášejicíse nad zemí . Náhle z tě lodi vyšlo světlo na zem a před náma stáli dvě příšery jedna z nich vypadala jak chobotnice a začla něco říkat ale táta jí přerušil a pak se ta chobotnice najednou začla bavit s tim čáryfukem Strangem .
Pak se nějak nepohodli a ta druhá velká příšera se rozběhla proti nám .,, El dostaň se do tý lodi a zneškodni ji " zařval na mě táta a já sem skočila na tu loď . Nějak sem se dostala do ní a pak sem hledala něco čím bych to vypla ale loď se sama zastavila a asi po 20 minutách se začla vznášet nahoru nevěděla jsem co dělat .
Slyšela jsem hlasi a křik a pak sem viděla Strange a tu chobotnici , která ho zrovna mučila ,, El si tu " objevil se za mnou táta ,, Jo sem tu "
,, Viděla si toho čáryfuka ta chobotnice mi ho ukradla a Peter je pronásledoval ale už sem ho poslal domu" co Peter tu byl ,, Jo támhle ho mučej a Co! Peter tu byl kdo se stará o děti "trochu sem zvýšila hlas a za mnou se objevil Peter ,, Petere .co je s dětma " objala sem ho ,, hlídá je tvá máma klid " usmál se na mě a pak kouknul na tátu ,, mladej měl si odletět domu " povzdychl si táta .
Tohle ještě bude něco.
ČTEŠ
LIGHTNING TWINS
Teen FictionElla není obyčejná holka. Už od narození žila u pěstounů. Neustále jí odmítali rodiny kůli jejim schopnostem. Když jí vykopli z její poslední rodiny kůli tomu že málem usmažila svou pěstounskou matku bleskem objevil se Tony Stark , který Ellu poja...