JAKO PŘED ROKEM

255 19 0
                                    

Hned co Thor odešel začal jsem se připravovat na odjezd . Oblékla jsem si oblečení co jsem měla když jsem sem přišla a vzbudila jsem děti potom jsem je oba vzala do ruky a šla před palác kde čekal Thor ,, Připravena " zeptal se mě mile ,, víc než myslíš " hned co jsem to dořekla pohltilo mě světlo a zas jsem přestala cítit půdu pod nohama .

Přistáli jsme v nějaké chodbě neznala jsem to tu a to znám celou budovu ,, kde to sme " rekla jsem zmateně ,, nová základna " uchechtl se a pak mě vedl někam neználo kam ,, mamiii ??" Koukla na mě Caroline a já jí to celé vysvětlila . Najednou sem začla slyšet hlasi všech Avangers a už jsem se nemohla dočkat ,, počkej ještě tohle " najednou jsem začla cítit jak nabývám na síle ,, ty si mi vrátil schopnosti " on jen přikývnul a rozešel se do místnosti a já počkala za dveřma až jsem slyšela ,, mám pro vás prekvápko "

,, Tak jo děti čas poznat vaši rodinu " povzdechla jsem si a s dětmi v náruči jsem vešla do obýváku a všechni pohledy se zastavili na mě ,, Ello si to ty " vystřelil z gauče táta a běžel ke mě   i s mámou ,, tati, mami " podala jsem děti Thorovi a pak je objala . Nakonec příběhli i ostatní a pozdravili mě pak se všichni ptali na děti ,, tohle je Caroline a Tom jsou to dvojčata " podala jsem je mamce a taťkovi . Všichni tu byli až na Petera ,, a Peter je kde " ,, na zahradě venčí Tesslu nebo jak se jmenuje " řekla Nat a já se hned rozběhla pred budovu .

Chvíli jsem hledala ale pak jsem je uviděla (akorát Peter měl mikinu s kapucí a tepláky )

Chvíli jsem hledala ale pak jsem je uviděla (akorát Peter měl mikinu s kapucí a tepláky )

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

|pohled Petera |
Venčil jsem Tess a pak jsem začal mít slyšiny ,, Petere, Petere "

,, Chápeš to Tess už mám i slyšiny alkoholu bylo dost asi " Tess se na mě nechápavě podívala a já si připadal jako zoufalec ,, a teď si povídám s psem své holky která je fuč " uchechtl jsem se a pak jsem ji uslyšel ,, ne ne já jsem tady " ozvalo se za mnou a já se otočil . Byla tam . Má životní láska . Ta kterou jsem rok neviděl ,, Ell" vykřikl jsem se slzama v očích ,, Petere " povzdychla si a pak se rozběhla a skočila na mě . Já jí chytil pod zadkem ve vzducu a ona mě silně objala ,, promiň Petere stýskalo se mi moc moc tě miluju " zamumlala mi do mikyny a pak mě sladce políbila . Bylo to jako dřív jako před rokem .


LIGHTNING TWINSKde žijí příběhy. Začni objevovat