S Peterem jsme radši šli jinam aby jsme to nemuseli dál rozebírat . Tak jsme šli do sálu kde byla party , protože jsem tam měla hromadu dárků.
A že tech dárků bylo dost . První jsem si vzala dárek od Liz . Bylo to růžové Fila tryko s bílým rukávem.
Potom jsem si vzala dárek od MJ. Třeba od ní jsem tohle vůbec nečekala. Rozbalila jsem to a byli tam krásné Fila boty v růžovo modré barvě . Co maj všichni s tou Filou , no ale nebudu si stěžovat.
A pak dárek od Neda . Upřímně ani nevim že tu byl. Ale což. Byl to velký plyšový medvěd . Byl tak hrozně roztomilý.
Rozbalila jsem už všechny dárky, ale ani jeden nebyl od Petera . Vražedně jsem na něj koukla , a on měl nechápavý pohled . Když jsem na něj koukla uraženě tak asi pochopil o co de ,, jo tvůj dárek je u mě doma . Nechtěl jsem aby tu byl tak dlouho" je to zas bude něco .
Když jsem dojeli k Peterovi vyšli jsme schody až do třetího patra a pak Peter odemkl a já se ocitla v mamém , utulném a hezky zařízeném bytě .
,, Teto si doma?!" zařval na celý byt Peter , ale nic se neozívalo .
,, Počkej tady a zavři oči " pošeptal mi a odešel . Po chvíli jsem slyšela kroky tak jsem otevřela oči a viděla Petera jak má v ruce štěně , které bylo šedo-bílé s modrýma očima . Bylo tak moc roztomilý.
,, Pane bože Petere to .....to je skvělý. Děkuju moc " sevřela jsem ho v obětí .
,, Nemáš zač . Vim že už si v Berlíně říkala že bys chtěla psa , no a tak jsem ti ho koupil " ukázal na skotačící šteně a pak ho vzal do ruky a podal mi ho .
,, Pojď pudem ke mě ať tu neudělá bordel " naznačil rukou abych šla za nim .
Když otevřel dveře objevil se předemnou malý,trochu neuklizený pokoj . ,, Promiň že tu neni uklizeno ......"
,,Petere to neva " skočila jsem mu do řeči , ale on jako by mě neslyšel ,, ......chtěl jsem to tu poklidit no a pak jsem spal u tebe a ......" chtěl to doříct , ale já ho umlčela svími rty .
,, Říkala jsem že to nevadí " řekla jsem když jsem se odtáhla . On na mě jen omluvně koukl a sedl si na postel . Já si sedla vedle něho a zeptala se ,, Hele Petere jak to mezi náma vlastně je , protože jestli byla pravda že mě muiluješ tak já no já.....já tě asi taky " koukla jsem na něj a on měl upřený pohled na mně ,, pravda to je , ale nechci tě do ničeho nutit " koukal se mi do očí a začal se přibližovat to jsem samozřejmě udělala taky .
Když byla mezi námi jen malinká mezera svalil mě pod sebe a začal mě líbat a já spolupracovala s ním .
Nevim co by se stalo kdyby do pokoje někdo nevtrhnul . A ano byla to Peterova teta May .
,, Petere ty si doma " rozrazila dveře May a Peter si rychle sedl a já taky . A dělali jsme jakože nic . Bože určitě jsme se oba červenali . ,, Ou ty tu máš děvče . Kdo to je " naznačila hlavou na Petera a pak koukla na mě .
,, No teto tohle je Ella Stark " ukázal na mě a já zamávala May ,, Aha.Nevěděla jsem že má dceru "
,, A vy dva spolu chodíte " naklonila hlavu na stranu a měla nechápavý pohled.
|pohled Petera |
,, No mi dva . Jo asi " řekla Ell a usmála se na mě . Byla uplně červená . Já asi taky . ,, Aha dobře tak já pudu kdyby něco tak řekněte " zavřela May dveře a odešla . Když jsme slyšeli jak odchází začli jsme se oba strašně smát ,, Bože to bylo trapný " oklepal jsem se a lehl si na postel a Ellin pes skočil na mě a začal mě olizovat ,, Asi se jí líbíš " uchechtla se Ell ,, hmm asi jo "■■■■■■■■■■■■■■■
Ahoj lidi potřebuju pomoct . Potřebuju abyste mi pomohly vybrat jmeno pro psa Elly . Je jedno jestli klučičí nebo holčičí.
Jen mi do komentů napište jmeno a jestli je pro kluka nebo holku .
Díky moc .
Ily❤❤
■■■■■■■■■■■■■■■
ČTEŠ
LIGHTNING TWINS
Teen FictionElla není obyčejná holka. Už od narození žila u pěstounů. Neustále jí odmítali rodiny kůli jejim schopnostem. Když jí vykopli z její poslední rodiny kůli tomu že málem usmažila svou pěstounskou matku bleskem objevil se Tony Stark , který Ellu poja...