JSME DVOJČATA

304 18 0
                                    

Počkat co .
Jak jako segra ,co to mele.

,,Co to do svatý prdele meleš " vykřikla jsem . Byla jsem zmatena a vyděšená . Jak bych mohla být jeho sestra.

,, No nejsme úplně vlastní , ale Thor , ten je ti bližší než si myslíš " slizce se usmál a mrknul na mě .

,, Ell co to ten magor říká" ozval se za mnou Peter vážným a naštvaným hlasem zároveň ,, Být tebou tak bych s ní nebyl hochu až se dozví kdo opravdu je už s tebou nebude " řekne zákeřně a Peter ke mě příde blíž ,, Ell co to je jak to že toho tolik ..."

,, Jak to mám krucinál vědět " vykřikla jsem a střelila po Lokim jednu blezkovou kouli ,, hah i schpnosti máš stejný jako on . Radši ti to ukážu sám "

Vystřelil na mě svím kopím a já už viděla jen temno .

Sen
,, Má paní jak se budou královská  dvojčata jmenovat ?" přistoupila služebná blíže ke své královně , která si zrovna prohlížela své právě narozené děti ,, Ella a Thor dva nejsilnější lidé na Asgardu , ale jen jeden bude pak vládnout ten silnější " prohlásila matka dětí ,, prosím odneste je do jejich komnaty už je pozdě " dodala královna a podala služebným dvě děti . Služebné odnesli prince a princeznu do jejich komnaty a pak odešli . Když už dlouho celý hrad spal otevřeli se dveře do komnaty dětí . Kam poté vstoupili dvě zahalené postavy v pláštích ,, které máme vzít " zeptala se jedna osoba té druhé ,, Tupče . Tu holku přece , vždiď bude mnohem silnější než ten kluk a určitě by se stala královnou a to by byl Asgard nezničitelný " řekla druhá osoba a popadla dívenku ,, Otevři portál podle instrukcí jí máme vyhodit na Zemi . Tam jí hledat nebudou " přikázala osoba držící dítě a po té co se otevřela brána vhodil dítě do ní a portál se zavřel .
Konec snu .

|pohled Petera|
Loki po Ell vystřeliln a ona se zkáca k zemi ,, cos jí to proved " vykřikl jsem když jsem si kleknul k Elle ,, Ach chlapče ty si tak najivní . Milovat princeznu ach jo ach jo " pousmal se a povzdych si ,,Jak to myslíš princeznu " kouknul jsem na něj byl jsem zmatený ,, Petere neposlouchej mého bratra je to lhář " zařval Thor když přiběhl , ale Loki jakoby zmizel ,, pojď vezmem ji k Bruceovi ten jí pomůže " kývl jsem a vzal Ell do náruče ,, Hej všichni máme Ell ale Loki zmizel " řekl Thor do vysílačky .

Bruce Ell prohlídl a řek že by se měla za chvíli probudit , tak jsme tam všichni  čekali ,, Petere. Petere  kde si " vystřelila Ell z lůžka a posadila se . My všichni sme k ní rychle přiběhli a já jí silně objal ,, Neboj lásko tady jsem " zašeptal jsem ji aby to Pan Stark neslyšel .

,, Thore co víš o tom že jsme dvojčata " koukla na Thora smutně ,, počkat co??!!" Odtrhnul jsem se od ni a tázavě jsem na ni koukl ,, já vlastně ani sama nevim když do mě Loki střelil ukázala se mi vidina jak jsem byla s Thorem na Asgardu jak mimino a že jsme byli dvojčata a viděla jsem svou matku a to jak mě unesli " teklo jí pár slz po tváři. 

,, Stracená princezna s Asgardu . Matka mi o ní vyprávěla , ale netušil jsem že to bylo moje dvojče " řekl zamyšleně Thor ,, Počkat vy tady tvrdíte že moje dcera je princezna " vkřikl pan Stark naštvaně ,, Ne jen princezna, měla to být nejsilnější osoba v království " poučil ho Thor . Fak jsem tak tupej nebo to nedává žádnej smysl .

■■■■■■■■■■■■
Čau lidi tak je tu další .
Už se konečně zdůvodnil i
název knihy . Pro ty co to
nechápou : jsou to dvojčata
co ovládaj blezky , takže blezková
dvojcata = lightning twins
ILY
■■■■■■■■■■■■■

LIGHTNING TWINSKde žijí příběhy. Začni objevovat