|pohled Petera|
,, Hej nemůžu tě nechat sedět na zemi poď vedle mě " tohle mě zaskočilo Ella chce abych si k ní lehl . Samozřejmě mi to ani trochu nevadí spíš naopak . Taky proto že jí asi mám rád , tím myslim že se mi líbí a to fakt hodně určitě víc než se mi líbí Liz .Když jsem Ellu viděl poprvé tak mi málem vybuchnul mozek z toho jak je krásná a úplně jsem zapomněl na Liz .
Ale proč si dělám naděje. Dcera( i když adoptivní) Tonyho Starka se nemůže zamilovat do někoho jako jsem já .
Já jsem obyčejný kluk s pár schopnostma a ona je dcera miliardáře s fakt cool schopnostma a navíc je nádherná a kluci po ní určitě šílí.
( pro představu jak Ella vypadá )
Šel jsem si k ní teda lehnout byli jsme u sebe dost blízko , ale jí to očividně nevadilo . Zapli jsme film a začli se koukat .
Je asi půlka filmu a ona usla . Tak jo usla mám si jít lehnout do své postele nebo zůstat tady s ní no........
V tom přemýšlení jsem usnul . V Elly posteli. Jestli nás někdo uvidí tak jsem mrtvej .
|pohled Elly|
,, Ello, nemáš prostředí jméno, Stark !
Chci okamžitě vysvětlit proč ležíš v posteli s Peterem Parkrem a jste na sebe nalepený jak když jste spolu víte co "A doprdele táta se vrátil. Tyhle slova mě napadli hned co nás vzbudil tátův křik . Cítila jsem jak Peter nadskocil . Určitě se musel leknout , protože já jsem málem dostala infarkt.
Superrychle jsem vyskočila z postele a Peter udělal to samé. ,, No víš koukali jsme na film a ...... "
,, Jo tak na film a proč byl teda Parker u tebe v posteli a byl na tebe tak nalepenej " já i Peter jsme se na sebe podívali stylem " jsme mrtvý " a pak zas na Tátu ten na nás furt koukal jak kdyby jsme dělali vy víte co.
,, Pane Starku moc se omlouvám pustili jsme si film , ale já jsem na něj neviděl kůli tomu že mám postel skoro za televizí tak mě Ella pustila k ní abych nemusel seďet na té studené podlaze, ale usnuli jsme . Moc se omlouvám nic se mezi mnou a Ellou nestalo, ale je to moje vina. Měl jsem zůstat seďet na zemi "
,, To si piš kluku že si měl já....."
,,Tony nech ty děti být . Nekřič na ně takhle po ránu a navíc když ti říkaj že se nic nestalo tak bys jim měl věřit"Táta se otočil a viděl Nat jak stojí mezi dveřmi našeho pokoje ,, hele já vim co je pro ni nejlepší , protože jsem její táta Nat "
,, Ne to fakt nevíš tati . Kdyby si to věděl nechal by si mě chdit do školy nebo by si mě nechal mít kluka "
Táta byl zaskočenej asi i Nat a Peter , ale mě to nezajímá . Vyzvedla jsem tátu svou schpností pohybovat s věcma do vzduchu a vyhodila ho z pokoje pak jsem tou samou silou zavřela dveře a zamkla .■■■■■■■■■■■■■
Ahoj doufám že se vam
kapitola líbila budu ráda
za každý ohlas 🙏❤😊
■■■■■■■■■■■■■
ČTEŠ
LIGHTNING TWINS
Teen FictionElla není obyčejná holka. Už od narození žila u pěstounů. Neustále jí odmítali rodiny kůli jejim schopnostem. Když jí vykopli z její poslední rodiny kůli tomu že málem usmažila svou pěstounskou matku bleskem objevil se Tony Stark , který Ellu poja...