Sedla jsem si k MJ a pozdravila ji,,Ahoj MJ " usmála jsem se na ni . ,, Ahoj Ell kde ste s Peterem tak dlouho byli "jejda zeptala se .
,, No víš já jsem byla nemocná a Peter měl stáž u táty a proto někam jeli "
No nemocná jsem úplně nebyla a Peter neměl stáž , ale tak co .Povídali jsme si a pak přišla učitelka
,, sakra děcka to nemůžete přepsat to datum na tý tabuli " křikla učitelka a přepsala datum na Čtvrtek 31.5.,, Počkat já mám zítra narozeniny!!" Vykřikla jsem do ucha MJ ,, fakt tak to musíš udělat party " udělala na mě MJ psí oči ,, samozřejmě že party bude "
Celou hodinu jsme si povídali a nedávali pozor , ale matika je lehká asi i proto že mě ji učil táta .
|na obědě|
Vzala jsem si jídlo a šla hledat Petera a ostatní . Viděla jsem jak sedí u stolu s Nedem, MJ, Liz a ještě nějakýma dětma .,, Čau lidi " pozdravila jsem je a sedla si naproti Peterovi vedle kterého seděla Liz ,, je Ell promiň chceš si sednout vedle Petera " todle jsem nepochopila .
,, Co. Nechápu proč " řekla jsem zmateně ,,no když je to tvůj kluk tak asi budeš chtít sedět vedle něho " a teď mi to docvaklo. Mi jsme všem vlastně řekli že spolu chodíme kůli tomu Flashovi . ,, Ne dobrý seď " řekla jsem a koukla na Petera , který mně vyděšeně pozoroval .
,, Hele lidi zítra mám narozky a udělám party u mně doma tak přiďte "
,, Fakt a kdo tam bude " zeptal se Ned .
,, No všichni Avengers, vy a nějaký lidi ze školy a tak ,, co Avengers to bude bomba " samozřejmě že jsem jim neřekla že jsem taky Avenger , ale řekla jsem že můj táta je Iron Man .,, Ale výte že je v sobotu ten ples " koukla na nás Liz ,, to bude zas něco "
řekla otráveně MJ a mi jsme se začli smát .|doma|
,, Tati " zařvala jsem na celý toweru a rozběhla jsem se k pracovně ,, ano zlato " ,, víš jak budu mít zítra narozeniny , no tak mě napadlo jestli bych tu nemohla mít pařbu . Prosím ",, No dobře stejně je jedno jestli tu něco zníčíte , protože se budem stěhovat do nové budovy " co , kam , kdy, proč napadalo mně tolik otázek .
,,Fakt kdy " zeptala jsem se ,, příští týden, ale noboj bude to super jen za městem a do školky budeš chodit stejně jako teď .
|pátek |
,, Čau Parkere " sedla jseem si vedle Petera do lavice ,, Ahoj Ell . Hele víš jak bude ten ples že ?",, Jo proč ?" Zeptala jsem se, ale asi vim o co jde ,, no ...nechtěla bys .. ugh ..no .. chtěla bys jít se mnou na ten ples ? " kouknul na mě vyděšeně ,,jo jasně že pudu "
,, Vážně!?" Úplně se mu jiskřilo v očích ,, Vážně" .
ČTEŠ
LIGHTNING TWINS
Teen FictionElla není obyčejná holka. Už od narození žila u pěstounů. Neustále jí odmítali rodiny kůli jejim schopnostem. Když jí vykopli z její poslední rodiny kůli tomu že málem usmažila svou pěstounskou matku bleskem objevil se Tony Stark , který Ellu poja...