İlk Gün Görünüş

3.1K 83 20
                                    

80lerden1yazar a ithaf edilmiştir.

Düzeltildi

> Giyim

• Tarzın neyse onu giy. Fazla seçiciliğe gerek yok. Çok açık giyinme. Tarz önerilerini ileriki bölümde yapıcam.

> Makyaj

Bu kısma bayılıyorummm

   Kim ne derse desin doğru makyaj insanı daha canlı gösterir. Her gün yapmak zorunda tabii ki değilsin. Makyaj kabul etmeyen ciltliler de elbette yapmak zorunda değil.

• Kırmızı, mor gibi ağır renkte rujlar gireceğin ortamda dikkat çekmeye çalışan küçük kız izlenimi verir. Yapma, ne ladar yakışırsa yakışsın yapma. Ruhunu fazla taşırma.

• Şeftali alt tonlu bir ruj işini görecektir.

• Kontüre gerek yok. Şemalin neyse öyle kal.

• Göz altı kapatıcısı veya BB kremi göz altına sürebilirsin. Sivilcelerine sürmeni önermem. Eğer çok değillerse sivilceleriniz için yüz bakım ürünü kullanabilirsiniz. Ergenlik sivilcelerini zorlamamak lazım. Fazlaysa cildiyeye görünebilirsin.

• Eyeliner çekebiliyorsan ince kıyruklu uzun olmayan bir eyeliner çek.

• Maskaranı sür

• En sevdiğin ojeni sürebilirsin.

> Saç

   Burada önemli olan saçın şekli değil, sağlıklı görünmesi. Şekil olarak yüz hattına uygun bir dokunuş yeterli.

• Saç kremini ihmal etme. Bu okul için değil, senin için :)

• Saçlarını sık boyama. Bu yaşta saç k*tili mi olacaksın?

• Çantanda tarak bulundur

BENDEN İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM KONULARINI YORUMLARA YAZIN.




Lise TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin