İlk gün neler yapılmalı

975 60 14
                                    

Önceki akşam mutlaka ama mutlaka banyo yapmalısınız. Banyodan sonra ise koltuk altınıza 30 cm uzaklıktan (cetvel mesafesi) fresh kokulu bir deodorant sıkın. Eğer bıyıklarınızı aldırmadıysanız cımbızla alın. Kaşınızın ortasını da cımbızla alabilirsiniz. Okul alışverişinizi o zamana kadar yaptıysanız çantanıza bir defter koyun. Ne olur ne olmaz not defteri de koyun hatta her zaman çantanızda bir not defteri bulundurun. Ders programını yazdırabilirler. Çanta zaten gidecek ilk gün. Forma da giyilecek. Ama okuduğum bir yazıda ilk gün forma giyenlere üst sınıflardan bazıları süt bebesi diyormuş. Takmayacaksınız ama bence formanızın üstüne bir sweatşort giyin. İlk gün kimse keyfinizi bozamaz! Ve uyudunuz.

Gece 3'te uyandıysanız kalkmayın, uyuyun. Sabah çok uykusuz olursunuz yoksa. 5 buçuk 6 gibi kalkın. 5'te uyanırsanız 10 dakika yatakta açılın ve gün hakkında hayaller kurun. Abartmayın ama ibidçgğgğwö. Yeni arkadaşlarım olacak gibisinden. Bunu yaparken gülümsemeyi unutmayın. Bu serotonin salgılanmasına ve motive olmanıza yardımcı olacak. Önceki bölümlerde yazdıklarımı uygulayacaksınız zaten rutin şeyler. İlk gün hakkında 3. bölüm bu. Ama motive ediyor işte dçvösşfğ. Bir de voteleseniz dşfşepld. Aileniz servis tuttuysa büyük ihtimalle plakasını öğrenirsiniz. Hangi tur idaresinde olduğunu da bilirsiniz. Bir ara Şirinler Tur diye bi' servis vardı eşvüwşgöw. Bindiğinizde kimseye selam vermeyin. Ama somurtmayın. Arkalara oturmaya kalkmayın. Üst sınıfların dırdırını mı dinleyeceksiniz yahu? İndiğinizde kambur durmadan yürüyün. Hatta hiç kambur yürümeyin. Şuan söyleyeceğim şey hakkında eminim ki hiçbir kitapta bir yazı okumadınız. Gözleriniz küçükse ve ilk izlenim önemli diyorsanız gözlerinizi biraz daha açın. Ama abartmadan. Bu okula ilk girdiğinizde daha iyi bir izlenim bırakır. Yani uykulu gözükmezsiniz. Ayrıca büyük gözler yüz hattını dengeleyeceğinden o muhteşem yüz hattınız biraz daha canlanır. Saçmalamış olabilirim bilmiyorum ama benim gözlerim küçük ve aynanın karşısına geçip gözümü hafiften açınca daha güzel olduğumu düşünüyorum. Ama pörtletmeden eğcisçgöeüfğ. Küçük gözler bana çekici gelmiyor nedense. Siz dediğimi uygulayın.

Sınıfta her yer kapılmış olabilir. Benim önerim cam kenarı 2. veya 3. sıra.
Yanınıza biri oturmak isterse geri çevirmeyin. Yer bulamazsanız da birinin yanına oturmak için izin istemekten çekinmeyin. Eğer bir tanıdığınız sizinle aynı sınıftaysa ve birlikte oturma kararı aldıysanız yanınıza oturmak isteyen birini nazikçe bakın nazikçe geri çevirin ve durumu açıklayın. Yoksa da ilk gün sıra arkadaşınızla aranızda şu muhabbet geçecektir:

Merhaba yanına biri gelmeyecekse oturabilir miyim?

Merhaba ^^ tabi otur.

Adın ne?

(Atıyorum) Merve, seninki?

Irmak. Hangi okuldan geldin?

Atatürk Ortaokulu'ndan.

Veee sohbet kilitlendi. Bazen siz soru sorduğunuzda size de aynı soruyu sormazsa öylece kalakalabilirsiniz. Bunun yaşanmaması için de sadece adını sorun ve o da büyük ihtimalle merak edecektir. Siz de adınızı söylediğinde memnun oldum deyip susun. Yani başka soru sormayın. Bırakın o konuşsun.

İlk günden ders kitapları verile"bilir." Verilirse hafiflerinden birkaçını çantanıza koyun. Gerisini poşette taşıyın.

Eğer lise hakkında sorularınız olursa Instagram'dan ulaşın hatta şuan bekliyorum difiisöfme.

ig: irmak_gulsah_

Lise TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin