Biliyorum hepiniz bu yeni dönemde 9. sınıfta hayatınızın değişmesini, kendinizi beğendirmek istiyorsunuz. Bu lise hevesinin, bilinmeyen ortam içerisinde birbirini tanımayan insanlar arasında gerçekleşecek iletişimlerin çok farklı olduğunu düşünüyorsunuz. Ne kadar resmî oldu aq dldlskd. Size gözlemlediğim gerçeklerden bahsedeyim.
Öncelikle Mavi veya Kızıl saçlı göbeği dudakları rujdan görünmeyen kızlar görünce şaşırmayacaksınız.
1~Lisenin erkekleri
Üst sınıf erkeklerini ben şöyle gözlemledim. Hep birbirleriyle samimi, sayko arkadaşlıklar, demiyim çünkü zaten buluşmak, kahkaha ve eğlence normal şeyler. Ama bazı erkekler var ki, bazı çiftlerin kısırlaştırılması gerektiğinin kanıtı.
%70 derecede yakışıklı, kendini sempatik görmeyen (ki değildi) biri vardı bizim okulda. 11. Sınıfa gidiyordu. Bir baktık elemanın boynu mosmor. Bu bir kız da olabilir. Size demem o ki üst sınıf yakışıklılarından medet ummayın. Durun daha bitmedi.Yan sınıftaki iki arkadaşım (kız) 11. sınıflardan sevgili yaptı. Ihtiyaçları olduğunda çocuklar bizim kata gelip sınıfta oturup sevgililerinin yanına oturup yiyişiyorlardı. Yiyişmekten kastım çocuk kıza sarılmış 10 saniyede bir kızı öpüyor. Abi ne anlıyorsunuz bu ilişkiden?
1.90 erkek de var 1.60 erkek de. Ricam şudur ki yüz vermeyin. Tabi sizden yüz almaya ihtiyaçları yok ama, eğlence arıyorlar.
2~Lisenin kızları
Bizim okulda 12. sınıflar staj yapıyordu. Birçok kez bazı 12ler bizim tuvalete geldi. 10 musunuz dediğimde hayır 12yiz dediklerinde yaşadığım şaşkınlığı görmelisiniz. Hepsi egoist olmuyor. Ama egoist de egoist ha.
Bir tanesinin saçı maviydi. Bir tanesi 12. Sınıfların katında sınav vakti düzleştirici getirmiş akıllı tahtanın prizine takıp saçını düzleştirmişti.
Lan kızım sen salak mısın?
Biri de kızıl kafaydı. Kırmizıya yakın. Yaa ben bu renkten sıkıldım başka renge boyatıcam demişti.Şu ana kadar bts seven kız görmedim bizim okulda. Sakın koridorda bts GO brrrr diye dolaşmayın.
O rt am
Sevmediğim kızla aynı sınıftayız. Şansımın içini skiyim. Sınıflarınızda en az 3 gruplaşma göreceksiniz. Tabi gruplaşma olanlar diğerleriyle konuşmuyor mu, tabi ki konuşuyor. Benim lisedeki tek yakın arkadaşımla nasıl yakın olduğumu hatırlamıyorum. Yani best friendinizi kendiniz seçmiyorsunuz. Bana gıcık olanlar da var, skimdemi? Umrum dışı.
Çok sinir olduğunuz insanlar olacak. Bu genelde karşılıklı olur. Ki ben fazla umursamıyorum.
3~Lisenin öğretmenleri
Fazladan not vermezler, asla. Bizim edebiyatçı 49.999 ortalamanız dahi olsa not vermem dedi. Ne alırsanız o. 48 yıl sonu puanıyla sınıfta kalan tanıdığım var.
Öğretmeni severseniz dersi de seversiniz. Bu kadar net. Bizim tarihçi naif bir hoca her ne kadar ezber zorunluluğunu sevmesem de az çok çalışırım. Dinciye sorduğum beyin yakıcı sorular yüzünden dinci benden soğudu slclsldks. Ingilizceye what is your nameden başlıyorlar. Bu kimisi için avantajdır. Matematik zaten pert. Bizim matematikçi yaşlı melek gibi bir kadındı ama duymuyordu kulağı pek. Kadın kaç defa denklemleri gelio anlattı defterimde gene bok anlamadım. Bu da benim kafa kddoskdskks. Bizim eski fizikçi sinirliydi. Sevmiyorum diyemem ama ilk günlerden ödevimi yapmadım diye bunu alışkanlık haline getirirsen performans notun yerlerde olur demişti. Gitti arkadaş. Hep 15 20 aldım. Mattan 20 aldım kadın 30 yaptı. Ne iyi matçıydı ldldkkd. Ben şuan 9. Sınıfı nasıl geçtiğimi sorguluyorum.
Giyim
Okul formasıyla gelmek zorunlu ve bedende eşofman giymeyen ekşi alıyor. Ki bizim bedenci hep 100 100 100 verdi.
Ojelere hocalar kıl olur ama zorla sildirmez en azından bizim okulda.Ay yoruldum. Konum bitti ya konu verin.