Evet şimdiki konumuz sigara, alkol, uyuşturucu vb.
Vb., diyorum çünkü bunlarla sınırlı değil. Çakmak gazı çeken bile var ya.
Ben 8. sınıftayken yanımda bir semt kızı oturuyordu. İyi anlaşırdık 4 kişilik grubumuz vardı 2'si başka sınıftaydı. Benim de onlardan başka takılacak arkadaşım yoktu. Onlar beni yanına almadığında ben de sınıfta kös kös otururdum. Bu kız 2 haftada bir sevgili yapıyordu. İlk sigara içtiğini bana fotoğrafını gösterdiğinde öğrendim. Bununla sınırlı değilmiş. Telefonunda ergen acılı müzik editleri vardı. Birayla hikaye atıyordu. Ben ona uymuyordum. Hep kavgadan bahsediyordu. Hatta onun çektiği fotoğraf yüzünden sevdiğim bana ergen ergen pozlar verme demişti. Derste ara sıra onu arayanlar oluyordu. Bulunduğu mahalle çok pis. Çevresindekiler de tam serseri. Biradan tutun jiletlere kadar. Ultra serserilik. Ama kötü niyetli biri değildi. Sadece iyi ortamda yetişmediği için böyle olmuştu. Siz şimdi öyle değilsinizdir ama, tanıştığınız insanlar böyle insanlarsa onlardan kopmamak için onlara uyacaksınız. İsteseniz de istemeseniz de. Bu yüzden biriyle gerçekten arkadaş olmak istiyorsanız önce tanıyın, alışkanlıklarını öğrenin.
Eğer sadece kendi isteğinizle başlamak istiyorsanız.
Fuck off from my book.
Diyorum başka bir şey demiyorum. Allah yardım etsin.