Belki birkaç yıl sonra bi bölüm yazarım. 2 haftada, herkese samimi davrandım, ayılar gibi yemek yedim, sınıfta dans ettim, hocaların azarlamaları, 1 TL isteyen 2 kişiye para verdim, 2 hafta tanıdığım bi kızla bir çocuğun çantasına kalpli kağıt koyduk, erkek dikizledik, hangisinin gotü daha güzel diye sohbet ettik, sınıf başkanı oldum, (edit:başkanlıktan atıldım) başkanlar grubu açıldı 15 başkan vardı falan, sigara içenler görmediniz duymadınız dedi, üst sınıflardan çoğu kişiyle samimi olduk, 10. sınıftan makyajlı bi artist vardı, bahçede grup halinde gezerken oturan grup erkekler bizi dikizledi, dersler çok ağır hiçbir bok anlamadım, ilk gün sırada müdür günaydın dedi sağol dedik sağol yok günaydın diyeceksiniz dedi. Erkeklerin boyları genel kısa ama bizim okulda az erkek var sizinkini bilmem 1.90 3-4 tane vardı. Kızlar kısa boylu. 9. sınıflar hiç umursanmıyor. Öğlende sigara içen bir kıza müdür yardımcısı bağırdı babanı arayacam falan no ver bi boklar yiyosunuz niye çıktın falan. Atarlı kızlar, asla uyulmayan kurallar, kameraların görmediği yerlerde sigara içenler, okula formayla gelip sonra çıkaranlar, tuvalette makyaj yapan kızlar, yaşlı hocalar, berbat sistem ve gariban 2006'lılar. Öpüldünüz:)