Yazmayı da okumayı da sevdiğim bir bölüm konusu. İstendi ben de yazacağım. İyi ki istediniz wkckwpf.
Bakın kızlar beklentiniz gerçekten büyük olmasın. Yani, Amerikan liselerindeki gibi oh, my name is jessica, your?
Oh my name is amanda. Your hair is very nice jess! Diye bir konuşma geçmiyor. Sakin ve düz..İlk gün uyandığınızda gerçekten uykulu olacaksınız. 5'te uyanırsanız amaaan zaten okul 8'de açılacak derseniz eğer. Demeyin çünkü 1 saat sonra pişman olacaksınız. Geç kalma ihtimalinizi düşünün. Bakımınızı yapın. Kahvaltıdan sonra dişlerinizi fırçalayın. Bir düşünsenize dişlerinizi fırçalamayı unutmuşsunuz.. Bir naneli şeker alın ve çantanızda hep bir paket naneli şeker olsun. Kimseye göstermeyin istemesinler. Sonuçta siz onu lezzeti için kullanmıyorsunuz. Pantolonunuzu ve varsa formanızı giyin. Yoksa koyu renkli bir tişört giyin. Saçınızı tarayın. Düzleştiriciniz yoksa, ki benim yok korkuyorum kullanmaya elvlepkvwc, saç kurutma makinesini sıcak ayara getirip fırça tarakla saçınızı düzleştirin. Sonra kulağınızın arkasına atın. Makyaj süngerinizi ıslayıp sıkın. BB kreminizi, iki yanağa birer tane, alına ve çeneye birer tane olarak sıkın. Yüzünüze yaydıktan sonra dudak üstünüze ve burnunuza yayın. Sonra bir kat daha tampon hareketlerle tüm yüzünüze yedirin. Porselen gibi görünmemek için rimel kullanın. Baby lipsinizi de dudağınıza hafif hareketlerle dokundurun. Yağlı yağlı dudağınızda döndürmeyin elfomfnkwfw.
Önceki akşam banyodan sonra deodorantınızı sıkmıştınız. Parfümünüzü iki fıs boyna, 1 fıs bileklere ve 2 fıs da üstünüze sıkın. Ama üstünüze sıkarken 60 cm uzaktan sıkın. Şimdi de aynaya bakın. Gülümseyin. Hayal edin nasıl göründüğünüzü.Serviste tekli bir koltuğa binin. Okulda kaynaşacaksınız sonuçta. Yoksa da ikili boş koltuklara oturun o da yoksa birinin yanına oturun. Konuşmayın. 9. sınıf değilse büyük ihtimalle o da konuşmaz. Konuşursa siz de konuşursunuz.
Servis durdu. Dındınnnnn!
Beklentiye girmeden bahçeye ilerleyin. Müdür varsa 9. sınıfları yönlendirir zaten. Sınıflarınız okunduğunda koşmadan ilerleyin. Bir düşünsenize merdevenlerde çıkarken ayağın takılıyor pat diye bir ses geliyor. Sınıfta önlere değil 2. veya 3. sıraya geçin. Uzunsanız ortaya geçmeyin. Diğerlerinden erken girip sıra kapmaya bakın yani. Bir kız gelirse oturabilir miyim der. Siz de otur ^^ deyin. Otur -_- demeyin. Güleryüzlü olun azıcık yauuuu. Hoca gelince de isimlerinizi sorar. İki isminiz varsa ve eğer ikisini birden kullanmalarını istiyorsanız ikisini birden söyleyin. Sıranızın yakınlarında olanlarla da tanışın. Ama hevesli davranmayın. İsterseniz WhatsApp grubu kuralım mı diyebilirsiniz. Hep bunu düşünmüşümdür ve grubun kurucusu ben olmak istemişimdir skoclshf. Bu konu açılırsa ben açim deyin. İyi bir başlangıç sokehfhdknf.
Kitaplar verilirse diye çantanızı götüreceksiniz zaten. Birazını da elinizde taşırsınız.E-okul fotoğrafları çekilene kadar çantanızda BB krem bulunsun. Okula giderken zaten süreceksiniz ama belirgin bir sivilce varsa gün içinde oraya sürebilirsiniz.
Bir sonraki bölüm okul için ipuçları olacak.