Gerçekler

1.2K 42 4
                                    

   Size biraz gerçeklerden bahsetmek istiyorum.

Tercihleriniz bitti. Okulunuzu seçtiniz ve gidip onaylattınız. 30 Temmuz'da da tercih sonuçları açıklandı. (Varsayıyorum) Kimisi istediği okula gidecek kimisi de açıkta kalmamak için sonlara yazdığı liseyi tutturdu. Hala hayattasınız. İlk gün hakkında hayaller kuruyorsunuz. Yeni giysiler alıyorsunuz. Yeni makyaj malzemeleri, yeni ürünler..
Ama ne yazık ki o gün geçen seneki halinizden pek bir fark olmayacak. Ortam konusuna gelince de, sınıfınızda çok sempatik, diksiyonu düzgün insanlarla tanışma ihtimaliniz, %40. Erkek konusuna gelecek olursak, hiçbir üst sınıf sizi gerçekten sevmeyecek. Ama eğer ona bir yardımın dokunmuş, birlikte zaman geçirip eğlenmişseniz, nadiren olabilir. Lütfen bu konuda büyük hayallere kapılmayın. Birisi gelip size göz kırpabilir. İşte o bir yav&aktır. Daha insan sarrafı olamadınız. 11. Sınıfa geçince insanları tanıyabilirsiniz, kavrayabilirsiniz. Kimseye güvenmeyin. Ailevi sırlarınızı en güvendiğiniz kişilere bile vermeyin. Neden veriyorsunuz ki? Gerçekten sizi seven yakın arkadaşınıza okul içi sırlarınızı anlatabilirsiniz. Ama tutup da özel geçmişimi anlatayım, bir sırdaşım olsun derseniz. Geçmiş olsun. Bir gün birisi yüzünden aranız açılırsa, onun eline bir koz vermiş olursun. Aklını başına al.
Okulda tek hücreli kendini bir şey sanan insan görünümlü kendini beğenmiş kızlar bulabilirsiniz. Şahsen bana bir şey söylese gider sı&arım ağzına.
Ama liseye başladığımda fikrim değişebilir, kabuğuma çekilebilirim, bilmiyorum. Ama siz kendinizi asla ezdirmeyin. Vurun 250 gr&mına gitsin.
Çok kaba oldu özür dilerim. Sinirlendim ama ya. Onlar kimmiş?

Lise TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin