jezebeliva ya ithaf edilmiştir.
Beşte uyandım ve bugün ilk gün olduğu için hemen kalktım. Rutin işlerimi halledip sıkı bir kahvaltı yaptım. Nutella da vardı. Yaşasın anne breakfastı. Siyah gothic üniformamı giydim ve ayağıma siyah converse. Altıma da beyaz şort giydim.
Servis geldi ve arkadan bir yere oturdum.
12. sınıftan bir erkek yanındakine el kol yapıp beni işaret etti. Ben de ona hadi başka kapıyaa dedim. Servisteki herkes bana baktı ve uff ne kadar cool diye geçirdiler. Okula en havalı şekilde girdim ve bütün gözler üzerimdeydi. Şans bu ya ilk günden 1.85 boyunda mavi gözlü bir çocuğa çarptım. Bana buralarda yenisin galiba dedi.
Uff salak diyerek yüz vermeden sınıfıma gittim ve boş bir sıraya kondum sınıfta 5 kişi vardı 5i de erkekti. Biri bana kantine gidelim mi dedi ben de hyr cnm yollu sandın galiba .ss diyerek onu kapak ettim.DURUN DURUN BÖYLE OLMAMALIYDI
Saat 6 da anamın cırtlak sesiyle uyandım. Keşke önceden alarm kursaymışım. Yatakta 5-10 dakika kıvrandıktan sonra banyoda elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım. 10 dakika da tuvallet heyecanını bitirdikten sonra mutfağa gittim masada sadece peynir yumurta ve hıyar vardı.
Anneme bu nasıl sofra aq başka bir şey yok mu yemeye dedim.
Sonra annem zıkkım ye dedi beni kovdu tam mutfaktan çıkarken peynir dilimi kaçırdım gene aç kaldım aq neyse yanımda 10 TL vardı.Bok rengi formamı ve pantolonumu giydim ve sonra ayakkabımı giydim.
Servise bindim en arkanın bir önüne oturdum bi kız geldi şşt ufaklık orası benim yerim dedi. Ama sen orada oturuyorsun dedim. Ağzını yamulturum senin dedi bana yaparsıın diye bağırdım sonra servisçi bana kızdı aq neyse okula girdim okulun kapısında müdür konuşuyordu 92858294 saat onu dinledim ve siz bu sayıyı okumadınız woclwjf. Sınıfta bi çocukla yer kavgası yaptık ilk gün kitaplar verildi birazını çantama koydum birazını da elimde taşıdım elim ve omzum felç oldu ve gün bitti.