Kilo vol 2

232 13 5
                                    

Böyle bir problemin yoksa bölümü atlayabilirsin.

   Diyet: Sen daha küçüksün. Kafana göre diyetlerle bağışıklık sistemini bozmamalısın. Ama ufak tefek tüyolarla yardımcı olabilirim.

   VÜCUT KİTLE ENDEKSİNİ GÖZDEN GEÇİR:

Boyunuzun ondalık kısmı olan kısımdan 10 çıkarın. Mesela 1.77-10=67
Sizin ideal kilonuz budur. 1.55 biri için ideal kilo 45'tir.

Peki nasıl ideal kiloda olurum? Öncelikle hafif kiloluysanız zayıflamaya, biraz zayıfsanız kilo almaya çalışmayın. Pazartesi 500 kalori alıp salı 600 kalori almayın. Yani beslenme şeklinizi bozmayın. Kendinize abur cubur için 2 ayrı gün belirleyin. Bu da sizin haftalık beslenmenizle vücudunuzu bozmamanız anlamına gelir.

 
      Uyumadan önce 3 dilim peynir yiyin ve   2 bardak su için. Peynir uyurken kalp krizi geçirme oranınızı neredeyse imkansıza çeker.

   Ha bir de, rüyada olduğunuzu anladıysanız eğer, sakın yüksekten aşağı atlamayın. Bu vücudunuzdaki adrenalin seviyesini yükselteceğinden kalp konusunda riskli olabilir. Rüyalarınızı kontrol edebiliyorsanız yapabilirsiniz bunu zaten. Rüyanızda kendinize vurup uyandığınızda gece yarısı uyanmazsınız. Bu sizin uyanma şekliniz olarak uyarlanmıştır. Neyse.

   Her gün süt için. Hatta 16 yaşına kadar her sabah ve gece yarım yağlı süt için.

   Kahvaltıda asla kahvaltılık dışında şeyler yemeyin.

   Günlük şeker tüketiminize dikkat edin. Çayı kesinlikle en fazla 2 şekerli tüketin. Ama önerim 1 şeker.

   Öğlen evde kalacaksanız asla kızartma türü şeyler yemeyin. Sadece çorba dolma vb yiyin. Ama spor yürüyüş gibi bir planınız varsa çok az bir şekilde yanında yoğurt tüketerek yiyin.

KOLAYI KESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

   330 ml yani büyük tenekede olanların içinde 24 GRAMMMM ŞEKER VAR ULAN 24 GRAMMMM..!!
Sen bunub günlük şeker ihtiyacının kaç katı olduğunu biliyor musun?

NO GAZOZ YES SODA

   Her gün 1 adet doğal mineralli soda içmelisin. Tadını sevmiyorum falan deme. Ben tek dikişte içiyirumjdjjdnn.
Bu senin mineral ihtiyacını karşılar, denge oluşturur.

  Bak lütfen. Beslenmene dikkat etmezsen kilo veremezsin maalesef.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lise TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin