Bizim deli müdür sonradan 5 eylule almis bi kiz daha formasiyla cantasiyla gelmis aq wlcpakgkslf neyse okula girerken 10. Sinif oldugunu dusundugum sahislar kizlar ve erkek bana bakmisti bakmadim ben yanimdaki kizla iyi anlastik ama oyle beklentileriniz olmasin bizim okul minnacikti 8den 3 e kadar okulu 30 kere turladik benim sube belli oldu persembe de gidecem sinifima bakin dicemde foto atilmiyooo gun bok gibi gecti aq kimse yoktu persembeyi bekleyecem artik paugodpfnnd ama anladim ki kimse sizi terslemiyor haa bi de 9a gecmis bi kiz vardi arkadaslari yanindaydi yanindaki de marka falan giyinmis iste cool falan iste cocuga zagtegn 2. dognegm gigdecem bana yeter ki bulasma demisti herhalde eski arkadaslar kizli erkekli bi 5 kisi falan neyse yanimdakine arkadasi olan cocuk biseyler demis okulun hayirli olsun falan dedi yanimdakine yani demis ben gormedim kiz da bana bunlar tipe gore yargiliyo dedi ama cocuklar gercekten sinir tiplerdi bunlar nasil olur da 9 olur diye ortaokul ortamina iyi alistik ama gercekten cok farkli bir ortam var persembe de cogu kisi gelir zaten dolmusla okula gelirkenki stresimi bi bilseniz okulu hic gormemistim indim iste dedigim gibi bana bakti bi iki kisi girerken. yanimdaki kizla asiri gevsektik ilk gun ama o farkli sinifta ayi gibi ac oldugumdan bahsettim cogu konuda konusuk oyle utangaclik olmuyor arada hemen isiniyorsunuz ama bunlar gecici olabilir neyse. Gercekten beklentiniz olmasin oraya gelecekler asiri siradan insanlar olacak ama dedigim gibi egolu insanlar da olacak hani 9. sınıfta boyle atilgan ve guzel olan birisi seneye herkese diklenir yani okul zindan gibiydi yemekhanesi falan flds. Ama acik degildi kantin kutuphanesi. Daha soracaginiz soru varsa sorun makyaj olarak bb krem rimel babylips kiyafet olarak siyah kirmizi yazi gibimsi bir seyi olan bir tisort. Sorun sorularinizi ama kisitli yani ortami gormedim bide kizla ogretmenlere gulduk her seye gulduk catiya cikalim mi dedi falan dldoake.