8

588 17 8
                                    

*1 week later*

Pov Corbyn

"Corbyn, wat moet ik allemaal meenemen op tour?" "Uhm, warme kleren, zomer kleren, pyjama, dat soort dingen i guess." "Oh okay, en hoelaat gaan we weg?" "De tourbus is hier vanavond om 22.00 uur." "Okay, ik heb er zin in!" "Ik ook! Jonah komt om 21.00 uur naar je toe om je op te halen." "Okay Corbs, tot vanavond." "See you Jill." Ik hang op en loop naar beneden. Daar zijn Jonah, Zach, Daniel en Jack aan het praten. "Hey, waar praten jullie over?" Iedereen wordt stil en Jonah kijkt ze waarschuwend aan. Ik kijk vragend naar Daniel. "Jonah vindt Jill leuk." Jonah kijkt boos naar Daniel maar begint daarna te blozen. "Aw, ik shipte jullie sowieso al." lach ik. Jonah kijkt me raar aan. "Jullie passen gewoon goed bij elkaar, okay?" Jonah schud lachend zijn hoofd. "Maar wanneer ga je het haar vertellen?" "Weet ik nog niet, ik durf het niet. Jullie mogen het echt niet tegen haar zeggen!" "Nee doen we niet, ik beloof het."

Pov Zach

Het is 19.30 uur. We zijn net klaar met eten en Jonah's telefoon gaat over. "Jonah, Jill belt je!" Jonah komt van de trap af rennen en neemt op. "Hey Jill. Wat is er?" "Gaat het wel?" "Jill, ik kom nu naar je toe." "Tot zo." Ik kijk Jonah raar aan, maar hij wuift het weg. "Ik ga naar Jill toe, we komen op tijd hierheen." "Okay, tot zo." Jonah loopt naar buiten en stapt in zijn auto. Ik vraag me af wat er met Jill is.

Pov Jill

De deurbel gaat en ik sta met betraande ogen op. Ik open de deur en val gelijk in Jonahs armen. Ik begin alweer te huilen. Jonah doet de deur achter zich dicht en knuffelt me terug. "Jill wat is er?" "We kunnen beter gaan zitten want het is een lang verhaal. Wil je iets drinken?" Jonah schudt z'n hoofd en gaat op de bank zitten. Ik kom naast hem zitten en adem diep in. Hier gaan we dan.

"Het gaat over mijn familie. Ik ben naar LA verhuisd met een reden..."

Free • why don't weWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu